Kat slæber jord og sand med ind {{forumTopicSubject}}
Kære katte-folk. Vil høre om nogle har oplevet noget lignende...
Min kat (hun-kat på knap 4 år) er simpelthen en grisebasse...
Hun slæber jord og sand med ind i store mængder... Man kan altid se hvor hun har været. Sofa, gulv, hylder og seng er fyldt med sand... Jeg bliver lidt i tvivl nogle gange om hun er en hund forklædt som kat
Hun er meget renlig med sig selv. Hun vasker sig og er en flot kat med blank pels. Hun spiser og drikker normalt. Hun går selv ud og ind via kattelem. Hun går udelukkende på toilettet udenfor, men har en kattebakke stående indenfor.
Jeg har simpelthen aldrig hørt om at katte sviner så meget ??... Nogle der har prøvet det??
jul 2018
Følger: 1 Følgere: 30 Katte: 1 Emner: 13 Svar: 556
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 743 Katte: 13 Emner: 711 Svar: 7.998
med 10 katte i løbegård så har vi også skidt alle steder
selvom at der er fliser og at jeg fejre ind imellem så kan de virkelig ligne små grissebasser nogen gange når de kommer ind
de har halmballer til at sove/lege på. Behøver jeg at sige at maine cooner kan indeholde ret så meget halm
nov 2013
Følger: 14 Følgere: 804 Katte: 20 Emner: 115 Svar: 7.308
maj 2006
Følger: 24 Følgere: 276 Katte: 17 Annoncer: 1 Emner: 23 Svar: 369
Smokye elsker at fange blade og slæber dem med ind og viser hvor dygtig han er
Der er nok ikke meget forskel på, at have en hund eller kat, der kommer udenfor.
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 64 Katte: 4 Emner: 74 Svar: 9.127
Det værste jeg har oplevet er når Mitti havde papillotter i pelsen, og indholdet viste sig at være dræbersnegle, de var ulækre og næsten umulige at få ud igen, så jeg klippede dem af, og løsningen blev, at Mitti var korthåret om sommeren
Ps de har/havde en lille lukket have.
Men ja masser af skit og blade med ind, hvor det gav knuder i Mittis pels, så kunne Røde bare ryste sig, selvfølgelig lige inden for døren, så lå alt skittet rundt om ham.
Kat slæber jord og sand med ind