{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
567 visninger | Oprettet:

hun angriber ham {{forumTopicSubject}}

Lige lidt forhistorie......... Sidste år da Jasmin var gravid fik vi Bastian som var ungkat, hun blev stik tosset og angreb ham hver gang der var en mulighed, det endte med de må bo hver for sig, efter killingerne flyttede hjemmefra var hun godheden selv som hun plejer..... de blev gode venner og han er nu blevet far til vores nye kuld. Alt er fryd og han må se killingerne og de enes fint, MEN så låner min veninde ham så han kan parre hendes kat, for den klemmer benene sammen hvis den kommer hjemmefra. I det øjeblik han kommer hjem starter balladen igen hun er tosset og angriber ham, og det er virkeligt vildt hun går efter struben og bider hul i ham..... Hvad pokker gør man så ?? kan næsten ikke holde tanken ud om han skal bo for sig selv igen..... Set i bagklogs skabens lys skulle jeg aldrig havde ladet ham komme ud af huset for nu lugter han nok forkert i hendes øjne, men troede ikke det blev et problem, er led og ked af det for det er så synd for ham. Er der nogle der har forslag til hvordan jeg får løst det her problem ????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hun angriber ham
  • #1   13. mar 2009 Som du selv erkender: Nej, det var <b>ikke</b> særligt klogt gjort, men sket er sket.

Hvis du har mulighed for det, så isoler mormis med killinger i et stort værelse, og lad drengen være i resten af huset.
    Han kan jo ikke gøre for det, og hun opfører sig helt normalt.

Det optimale ville være, hvis du kunne lave et netdør og sætte i døråbningen. Så kan de både se, lugte og høre hinanden uden at komme i nærkontakt. Det kan så være, hun falder lidt ned i takt med, han begynder at lugte "normalt" igen.

Du kan også prøve at sætte en feliway i stikkontakten, men jeg er nu ikke sikker på, det hjælper.

• #2   13. mar 2009 nej kan kun give dig ret, det er det dummeste jeg har gjort i lang tid, det må på listen over det jeg aldrig gør igen..... Jeg kunne sætte ham i volieren og lade hende se ham og så er hun også nemmere at fjerne hvis hun blir gal, blir revet helt i stykker når jeg skal ligge mellem de 2

Kommentér på:
hun angriber ham

Annonce