Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Luge ukrudt 1.250 kr.
  • Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Fjerne bænk og reparere knækket nøgle i kælderdør 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kattegræs
  • #1   16. mar 2009 lytter....

• #2   16. mar 2009 hej
    som reel sår jeg til mine 9 stk skovkatte hver uge, den den er klar smudes de andre ud, de elsker det. Og har ikke problemer med hårboller
    knus lene

• #3   16. mar 2009 Du kan enten plukke græs til den og give den, købe en stue bambus og putte i en potte og stille ved mad skålen eller smut ud på en gård og se om du kan købe et halvt kg hel havre og så så dem i en potte med en cm jord over og så ellers stille potten i vindues karmen og vande efter behov.. ( havre er det samme som du kan købe i pose som hedder katte græs hos dyre handlere og i butikker hvor du bare giver knap 15 kr for 50g og på en gård kan du måske få ½ kg for 5 kr...)

• #4   17. mar 2009 Prøvede at købe noget til min indekat, men det mugnede og han gad ikk æde det

• #5   18. mar 2009 Min kat er også indekat og han er ikke det mindste interesseret i det kattegræs som jeg i tid og utid har sået til ham... stuebambus er han også ligeglad med... og jeg kan ikke se at han mangler noget...men hvs din kat godt kan lide det er det da en god idé, men min dyrelge siger at det ikke er nødvændigt, så længe kattene får en god kost...

• #6   18. mar 2009 Nej det er ikke nødvendigt med "græs" hvis katten optager folinsyren (B9 vitamin) fra foderet korrekt.

Folinsyremangel, især på fostre har drastiske konsekvenser - præcis som hos mennesker.

• #7   20. nov 2009 Jeg er glad for at høre at det er stoffet folinsyre der er essensen af "kattegræs eller ej" diskussionen smiley
    Jeg var også (som førstegangs-katteejer) begyndt at tænke på om jeg skulle så græs til min kat, men da den får godt foder og jeg regner med den skal være udekat snart undlader jeg med god samvittighed at så græs indendørs.

/Joan

Kommentér på:
Kattegræs

Annonce