{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
760 visninger | Oprettet:

Keder han sig mon? {{forumTopicSubject}}

(det er signe der skriver,fortæller det da jeg og min datter jo deler profil)

NoBrain er indekat og kommer kun ud i sele og snor.Vi havde indtil for et par uger siden også Tango der skiftedes ti at komme her og ved min mor der bor længer ned af gaden,men han blev desværre kørt ned og dræbt.
Samtidigt begynte NoBrain at tisse ALLE andre steder end i hans toilet.
Vi har købt nyt toilet med dør og det hele(så han skal få frd fra hundene),ny dyr grus og lavendelpulver for at gøre toilettet mere indbydende,men intet ser ud til at hjælpe.
Det næste nu er kastrering som bliver gjort sidst i april.
Dette burde da kunne løse problemet.
Men så efte rat have læst lidt rundt omkring har jeg så begynt at tænke på om han måske er ensom.....om det er derfor han er begynt at strinte....
Kan det være derfor tror i?
Burde vi måske åbne vores hjem for en ny kat så han ikke er den eneste kat her?
Hvad mener i om det hele?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Keder han sig mon?
  • #1   29. mar 2009 ja,vi har været ved dyrlægen og han er frisk som en "fisk"

  • #2   29. mar 2009 Det er sikkert en kombination af at have mistet sin besøgsven OG at han er blevet kønsmoden + at du fuldstændigt har ændret på hans bakke.
    Hvorfor vente med at få ham kastreret til sidst i april? Få det gjort hurtigst muligt (og husk øremærkning og registrering).

    Jeg ville - som det aller første fjerne lågen til hans toilet og gå helt tilbage til det grus, du brugte før. Så kan du gradvis blande det mere og mere med det nye grus. Drop også lavendelpulveret. Du synes sikkert, det dufter dejligt. Katten ikke, i hvert fald ikke i forbindelse med sin bakke.

    At han tisser overalt kan nemlig tyde på, at han overhovedet ikke kan finde det, han forbinder med sin bakke.

    Alt efter hvor store dine hunde er, så sæt bakken med åbningen mod en væg, men selvfølgelig så katten kan komme til, eller lav en hul i den dør, så han kan komme ind, men hundene ikke.

    Jeg ved også, at der er mange, der har placeret bakken så højt, at deres hunde ikke kan komme derop.


  • #3   29. mar 2009 MEGA : Kastrationen er nødt til at vente til sidst i april da det ikke er penge til det før den tid.Samtidig skal han chippes,vaksineres,testes for sygdomme og rabies vaksineres.

    Den eneste forskel på den gamle og den nye bakke er at der er dør på den nye og vi har blandet den gamle og den nye grus for at det ikke skulle blive en bratt overgang.
    Men måske skulle jeg droppe lavendelpulveret som du siger:-)
    Jeg har ikke mulighed for at sætte bakken højere op.......så skal den stå på køkkenbordet.......æv


  • #4   29. mar 2009 <i><b>Jeg tror altså godt det kan have noget og gøre med at den savner en ven, hvis den har været vant til og have en anden kat. der er mange fordele ved at have to katte. og ikke rigtig nogen ved kun og have en.. strinteriet kan være fordi han er ved at være kønsmoden. men vil klart anbefale dig og få en misser mere

Kommentér på:
Keder han sig mon?

Annonce