896 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

keder han sig? keder han sig?

Jeg har en alm. huskat på knap 1 år, og han er ren indekat sammen med mine 2 andre katte.

Men han dag er begyndt med stortset at ligge 24/7 i sin kurv og sove, men om natten laver han kun ballade vælter ting ned rundt omkring osv.

Tror i det kan være fordi han keder sig, og måske har brug for et sted han kan komme ud at krudte af?

Jeg elsker den kat, men jeg vil kun det bedste for ham, og er ved at blive lidt vemodig af at han bare ligger og sover hele dagen.

Håber nogle har nogle gode råd.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • montering af induktionskogeplade 1.000 kr.
  • Elektriker 760 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  keder han sig?
  • #2   19. sep 2009 Det skal lige sige at nogle gange får han et løbe trip på 2-3 min hvor han fare rundt som en tosset, men så det også det, så sover han igen

• #3   19. sep 2009 Men synes bare det er lidt syndt for ham fordi vi prøver at give os tid til ham, men han vil helst være i fred og ligge og sove, så har bar etænkt på om et udendørsliv ville være det bedste for ham?

For de to andre elsker at ligge ved os og sådan... hvis du forrstår hvad jeg mener

• #5   19. sep 2009 nåh nej det ikke det han laver ballade der irritere mig, men det ham jeg tænker på

Kommentér på:
keder han sig?

Annonce