{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
525 visninger | Oprettet:

2 katte. {{forumTopicSubject}}

Hej alle.
Nu ligger landet sådan at vi bor i en lejlighed, på ca. 80 kvadratmeter, vi har 2 katte som lige er fyldt et år her d. 05.04.09 og disse to små putte'missere er så søskende, og har boet hos os fra de var 7 uger gamle. m
Men mit spørgsmål er så om det ville være meget dumt at gå ud og anskaffe sig enten endnu en kat eller en lille hund? .


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2 katte.
  • #1   27. apr 2009 hej Eva.

    tror ikke det ville være noget problem. vi vil også gerne have en hund når vi engang får mere plads, og massere af mennesker har jo hunde og katte sammen. og jeg tror at så længe de to har deres territorium (eller hvordan det nu staves), i din lejlighed, så tror jeg sket ikke en hund ville være et problem, da den nok ville respektere dem, og de ville nok også respekter den, da den er større, men jeg ved ikke med en anden kat.


  • #2   27. apr 2009 Så længe det er en killing eller en hundehvalp, tror jeg ikke der er nogle problemer med sammenføringen - ikke mere end hvad der "plejer"

  • #3   27. apr 2009 Nå okay. tænkte bare på om de ville blive meget fornærmet over at der lige pludselig kom endnu et dyr. men kan da godt se det fornuftige i hva I siger. smiley Tusind tak for det.

Kommentér på:
2 katte.

Annonce