{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
864 visninger | Oprettet:

læser folk ikke en annonce? {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Jeg har oprettet en annonce herinde på nogle kattekillinger, der står de befinder sig på Lolland og at de først er klar til at komme hjemmefra d. 11 juni ...
Alligevel når folk er interesseredet og jeg enten påpeger at de befinder sig på lolland eller hvornår de må komme hjemmefra, så er de ikke interesseret alligevel - hvorfor læser folk dog ikke en annonce ordenlig igennem ?
Hvis man er interesseret i katten, burde man da også være interesseret i at læse om den. smiley

oplever i andre med annoncer også dette ?
Jeg ved at folk ikke læser annoncer på baboom, men jeg troede kattegalleri var mere seriøst på det område.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  læser folk ikke en annonce?
  • #1   30. apr 2009 Jeg har ikke lige prøvet det du nævner - men jeg synes generelt at folk er "dårlige" til det med annoncer - også dem der opretter. Det er meget træls at være interesseret i noget og så er det feks. solgt ( fjern annoncen) eller også svare sælger slet ikke....og det undre mig ikke, hvis folk gør som du beskriver.

• #2   30. apr 2009 Enig. Har oprettet mange annoncer hvor jeg bla. har skrevet BYTTER IKKE.. Så spørger folk, bytte? Det er utroligt.

• #3   30. apr 2009 Det er lidt som om nogen bare sidder og skriver i de annoncer fordi de keder sig. Synes i hvert fald det virker useriøst. Hvis jeg skulle annoncere herinde, ville jeg nok kræve at folk skrev til mig personligt, hvis de var interesserede i katten. En idé kunne være, at man som annoncør kunne fravælge kommentarerne under annoncen..

• #4   30. apr 2009 Det er en god ide Mille....det tror jeg også at jeg ville gøre. Så kan folk sende en pb og så kan man skrive derover istedet for.

• #5   30. apr 2009 Mille og fladsnuderne :o) - Mange af dem har også skrevet privat til mig, jeg har også udleveret nr til rigtig mange og kun 2 har ringet :S

• #6   30. apr 2009 Så må man vel gå ud fra at de har fundet noget andet :o) Selvom jeg godt synes at folk kan vise lidt hensyn og skrive at de alligevel ikke er interesseret - hvis man har givet tlf nr.

• #7   30. apr 2009 Jep. jeg oplever det it, at de ikke har læst annonceen..

• #8   30. apr 2009 Jeanette Z - Jeg går også ud fra at de har fundet noget andet, men havde da håber på at folk var mere seriøse mht lige præcis den kat, når de nu bad om nr. smiley

• #9   30. apr 2009 Hanne med skovtrolde - Og jeg synes virkelig man får lyst til at skrive at de ikke skal have en killing gennem mig, når alle de spørgsmål kommer .... nogle har sågar været så flabet at spørge om de ikke kan komme fra moderen tidligere ... en anden ville hente dem på mandag og i annoncen står der at de er 4 uger ( de er så lidt ældre nu) .... heldigvis er de selv sprunget fra inden jeg har fået skrevet ret meget. smiley

• #10   30. apr 2009 Folk der vil have killingerne før tid virker ikke som de har forstand på katte - jeg ville personligt ikke sælge til sådan nogle mennesker. Og det er ikke engang for at lyde grov - men helt ærligt, kan folk ikke vente til de er gamle nok til at komme fra moderen, så er det vidst ikke noget for dem.

• #11   30. apr 2009 Jeanette Z - jeg har også sagt Nej til dem der har spurgt, det er noget andet hvis det handlede om få dage hvis folk kom langvejs fra ... men når folk spørger allerede nu så står jeg altså af :s
    1-2-3 dage kan jeg ikke forstille mig der sker så meget ved.

• #12   30. apr 2009 Ja, men flere uger før de egentlig må komme fra moderen, det virker rigtig useriøst. Det er ikke mennesker der tænker på killingerne. Jeg synes i hvert fald det virker enormt egoistisk. Og hvis man ikke kan vente 12 uger på at få den kat man gerne vil have - ja, så er der da et eller andet galt....et par dage gør nok ikke den store forskel.

• #13   30. apr 2009 Hvis de har skrevet til dig privat, så har de nok været interesserede, men har nok fundet noget andet. Men man kan naturligvis godt være høflig og lige skrive "tak for tilbudet, har fundet noget andet"..

De som vil have killingerne før de er 12 uger, skal du bare afskrive, det kan man simpelthen ikke tillade sig.

• #14   30. apr 2009 Camilla du har SÅ ret..Rigtig Mange spørger om dèt ! der står i annoncen..har set det MANGE gange....er sgi lidt dumt når ALLE svar er lige for næsen af dem....

• #15   30. apr 2009 Det er lidt noget andet det her, men har lige set en annonce, hvor de allerede tager killingerne fra når de er 8 uger - kunne ikke lade være med at skrive " det må være en fejl - i mener vel 12"....kan ikke forstå at folk gør det...gad vide om det er uvidenhed eller?

• #16   1. maj 2009 Jeanette Z - det må det da næsten være når de skriver det så åbenlyst.

• #17   1. maj 2009 <b>Camilla H -</b>Jeg håber da at det er uvidenhed eller en fejl - har ikke lige set om de har svaret mig...kan jeg selvfølgelig gøre.

Kommentér på:
læser folk ikke en annonce?

Annonce