2.549 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Vådfoder med sovs.. Vådfoder med sovs..

Jeg synes kattefoder producenterne skulle begynde at sælge deres vådfoder bidder i sovs, kun med sovs! Nu har jeg prøvet stort set alt, Whiskas, Eukanuba, Royal Canin, Sheba, Kitekat osv osv, men mine gider bare ikke æde kødet, kun sovsen smiley

Hvad skal jeg gøre?

PS: De får Royal Canin tørfoder som almindelig foder, men ville sådan ønske der var noget "guf" jeg kunne give dem, som de kunne lide smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vådfoder med sovs..
  • #2   30. apr 2009 Jeg har også prøvet med råt oksekød - Det var heller ikke der faldt i deres smag.. Kræsne møgdyr smiley

Uh, jamen så må vi prøve Whiskas Junior og se om det duer. Min kæreste ryster bare på hovedet af mig, hver gang jeg finder noget nyt vådfoder til dem når vi handler ind..

• #3   30. apr 2009 he he ja bailey er heller ikke kræsen han eder alt og hvismin hund ikke kan spise mere så spiser han gerne hans osgå he he

• #4   30. apr 2009 Hehe, mine spiser stykkerne hvis jeg lader det stå et par timer :o)
    Men ellers får de Sheba - Den med blanding fra havet. Det består af blæksprutte, muslinger og fiskefilet.... De er helt SYGE efter det *Gggg*
    Så mine deler gerne en pose fra Hills og en bøtte Sheba. Så er de lykkelige :o)
    Jeg sørger gerne for at give dem det hver aften, da jeg har to kastrat hanner, som jeg er bange for ikke drikker nok hvis de ikke får det sådan.

• #5   30. apr 2009 Gid mine missere ikke var så kræsne. Jeg synes virkelig jeg har prøvet meget forskelligt, både dyrt og billigt foder, men nej de gider ikke spise det, kun slikke sovs *GG* Jeg har også prøvet den fra Sheba, med alt godt fra havet - selv jeg synes det så lækkert ud, men misserne gjorde bare som de plejer - slikke lidt på sovsen og lade resten stå.

Er der nogle mælkeprodukter katte kan tåle, for så kunne man måske lave noget guf med tun, rejer eller andet fisk blandet med youghurt eller lignende?

Nogen der har nogle gode opskrifter? smiley

• #6   30. apr 2009 Creme fraise eller kaffe fløde kan de tåle evt med tun eller kylling

• #7   30. apr 2009 Husk på at tun og rejer kun må gives meget sjældent.

Det er helt sikkert bedst at lave noget lækkert med kogt fisk eller kylling smiley

• #8   1. maj 2009 Mine katte elsker Proplan vådfoder. Mine er nemlig også lidt kræsne (og lidt forkælede He He), to af dem kan godt lide Hills vådfoder, de to andre gider ikke spise det, de vil hellere have Royal canins vådfoder. Men de ELSKER Alle Proplans vådfoder og der er stor misse jubel herhjemme, når de får det.

• #9   1. maj 2009 Kogt fisk og kylling er de også vilde med herhjemme. Specielt Silke, hun spinder og smasker højlydt, når hun spiser kylling og fisk.

• #10   1. maj 2009 Mille. Prøv at blende det....evt med lidt fløde.... så vil de gerne have det.... Havde samme problem med mine....

• #11   1. maj 2009 Jeg ville fraråde at anvende Whiskas vådfoder - flere af de kattemennesker jeg kommer sammen med har katte der er blevet syge af whiskas. Og min fasters kat fik så dårlige nyrer af whiskas at den skulle aflives. Jeg har ikke selv prøvet det og har ikke nogen erfaring med det, ved bare hvad jeg har hørt. 1 død og 4 syge katte af det samme foder.

• #12   1. maj 2009 Min slikker også kun sovsen af, når han en gang imellem får lidt vådfoder, så vi er faktisk helt holdt op med at købe det. Til gengæld synes han det er sjovt at fange tørkost piller, når vi kaster dem på gulvet, så det er hans form for treats.

• #13   1. maj 2009 Mine slikker helst også kun sovsen, og derfor giver jeg dem også engang tun ind imellem og det elsker de..

• #14   2. maj 2009 Jeg plejede også at købe fra Rema og Fakta med samme resultat: De åd kun sovsen.. Så prøvede jeg med LUX fra Aldi, som i øvrigt har en høj kød-%.. Det er et fast produkt uden sovs.. Og de elsker det.. Måske pga kødet?!

Kommentér på:
Vådfoder med sovs..

Annonce