{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
667 visninger | Oprettet:

er det synd? {{forumTopicSubject}}

jeg fandt min killing Tiger i søndags. jeg bor i en et værelses lejlighed på 20 kvm. har købt snor til den, men den vil ikke bruge den endnu, men er sikker på det kommer.

er det synd for den at den ikke har mere plads? havde jo ikke ligefrem bestilt en kat, eftersom jeg bor der, men kunne jo ik lade en mishandlet kat gå tilbage til dem der var onde ved den. og da den var glad for mig og tryg ved mig fra første møde, tror jeg det må være skæbnen at jeg skal have den.

det er først nu her den vil være i nærheden af andre, fordi den har været så menneske sky.

vil ikke gøre den ondt, hvis det er for lidt plads.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er det synd?
  • #1   1. okt 2005 ja har købt en sele til den, men at den vil gå med den har en anden klang, men det skal nok komme den har kun haft siden tirsdag til at vænne sig til det.

    sætter forresten billeder ind af den i aften engang når jeg er kommet hjem.

    jeg var ved dyrlægen igår, da den havde orm, så skulle jo have noget mod det, og han sagde den virkede til at jeg var blevet dens mor, for jeg fortalte ærligt at jeg havde fundet den og havde taget den til mig, men han sagde den var tryg ved mig og elskede mig som dens mor.

    han sagde os jeg skulle beholde den, fordi den havde knyttet sig for meget til mig allerede. men hvis det nu er for lille et sted for den i min lejlighed, er det jo ikke godt.

    men tak LotteBeCoon. :o)


  • #2   1. okt 2005 ja kun Tiger, for som jeg skriver skulle jeg egentlig ikke have kat før jeg fik råd til en større lejlighed. og skal ikke have flere, medmindre jeg finder flere mishandlede :o) men det håber jeg, der kan da ikke være sååå mange onde dyreplagere

  • #3   1. okt 2005 ja men har et for godt et hjerte til at kunne se på dyremishandlinger. det er en lille hun. okay jeg tager det som der er plads nok så :o) tusind tak

  • #4   1. okt 2005 Jeg tror at det der betyder mest for din lille nye killing det er at den føler sig tryg og den har det godt og det lyder det ihvertfald til at du sørger godt for.... så det med pladsen betyder lige nu mindre. held og lykke og tillykke med den lille nye uldtot.
    hej hej fra pia


  • #5   2. okt 2005 Ved jeg godt Laila :o)


Kommentér på:
er det synd?

Annonce