min kats hale hænger nedad?? min kats hale hænger nedad??
hej I et stykke tid har mit kats hale været nede, den har slet ikke løftet den ligesom den gør når den er godt tilpas, den har også miavet en del foran vores hoveddør, er det fordi den vil ud eller kan den være i løbetid selvom den er blevet kastreret?? hilsen den fortvivlede
okt 2008
Følger: 25 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 107 Svar: 2.218
jun 2006
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 2 Svar: 26
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.739
Slikker han sig meget bagi?
Den hængende hale kan skyldes flere ting, bl.a. problemer med analkirtlerne, infektion i kastrationssåret, men også, at han på en eller anden måde kan have brækket halen.
Er det sidste tilfældet, KAN den nerve, der styrer afgang af urin og afføring, være beskadiget, og det kan have katastrofale følger, kan du nok regne ud.
Hvordan reagerer han forresten ved berøring af halen og haleområdet?
maj 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 11 Svar: 37
feb 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 26 Svar: 112
Halen slæbte hun bare efter sig.
Vi fik hende selvfølgelg undesøgt af dyrlægen som ikke kunne finde noget galt med hende...ud over halen selvfølgelig.
Hun levede nogle år med halen sådan og lignede ikke en der var generet af det overhovedet.
Jeg har ofte undret mig over hvad der kunne være sket med hende...der var ikke noget at se ...sår eller noget
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.739
Line, har der været nogen hos jer, som kan have trukket ham i halen?
At han mjaver foran hoveddøren:
Har han på et tidspunkt været smuttet ud og oplevet "verden" udenfor, så han vil ud igen?
Har han før haft selskab af en anden kat, så han nu savner katteselskab?
Og så igen: Hvor længe siden er det, han blev kastreret?
Hvis det er for nylig, og han var blevet kønsmoden, er det ikke sikkert, hormonerne er kommet ud af systemet.
En fertil hankat KOMMER ikke i løbetid - De er det konstant
jun 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 3 Emner: 16 Svar: 98
min kats hale hænger nedad??