{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
440 visninger | Oprettet:

spørgsmål (ikke katte) {{forumTopicSubject}}

Hvilke ting ville i helst have opklaret?
Jeg mener, spørgsmål som i ikke umiddelbart har et svar på..
(Og som ikke nødvendigvis omhandler katte)..

fx. hvorfor nogle unge tager stoffer, eller hvorfor der findes satanisme, eller sådan noget..

det skal helst være virkelighedsnært - ikke sådan nogle store spørgsmål som livet efter døden og universets skabelse ..

Håber på nogle svar, skal bruge det som udkast til artikler.. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  spørgsmål (ikke katte)
  • #1   4. okt 2005 hehe, ved ikke helt om det har noget med det at gøre..

Men noget jeg ikke kan begribe det er hvordan det kan lade sig gøre at sende en fax...
    Fair nok at sms'er er mærkelige, men en fax er med ens egen håndskrift... det fatter jeg minus af.. hehe..

Så ville da gerne have opklaret hvordan en faxmaskine kan sende ens håndskrift til en anden faxmaskine smiley

• #2   4. okt 2005 Lotte: ret interessant egentlig - har skrevet det ned og vil finde ud af om jeg kan bygge videre på det smiley

Camilla: hehe, det spørgsmål vil jeg også gerne have svar på - men jeg tror ikke at jeg kan skrive en hel artikel om det smiley
    Vil spørge min far om det, han er så teknisk - får jeg et fornuftigt svar, så skal jeg nok lade dig det vide *GG*

Gerne flere forslag - alt modtages med kyshånd! smiley

• #3   4. okt 2005 Har et spørgsmål som ingen har kunne svare mig på indtil videre... Hvorfor er største delen af den menneskelige race so grusomme?
    (krig, dyremishandling, vold osv.)

• #4   4. okt 2005 Du er dælme klog Mette! smiley

Nogle af spørgsmålene vil jeg gerne grave lidt dybere i, så jeg har skrevet dem ned..
    Nu har jeg noget at lave resten af dagen - tak alle´sammen smiley

• #5   4. okt 2005 Mette: Jeps lige den del havde jeg så fået med smiley Det jeg synes er utroligt er at den kan gør det... det bliver sendt via ledninger.. ligesom sms bliver sendt ud i den blå luft og havner hos en modtager... det er stadig lidt vildt i min lille verden smiley

• #6   4. okt 2005 Hel/Mette (Heks)
    Du er bare sej, flot arbejde, det med, at hvorfor er vi onde og grusomme, ja ser man tilbage i tidernes oprindelse, så har det desværre altid været sådan, jeg tror det har noget med at gøre, at være den sejrende, den vindende, den rigeste, den stærkeste osv, osv, desværre.

• #7   9. okt 2005 Dennis & Katja:
    Religion vil der altså findes, har man brug for at tro så find ud af hvilken der passer jer(frit slag).
    Men jeg tror mange mennesker har brug for et ståsted, i hvert fald i visse perioder, af livet.
    Det er ikke så mange måneder siden jeg mistede mit lille første barnebarn (en lille pige), så siger man til sig selv, hvor fa´n var du da vi havde brug for dig.
    I min familie brugte vi hinanden enormt meget, dag som nat, talte og talte og talte, det hjalp - at være fælles, men religion - tjaaa.

Kommentér på:
spørgsmål (ikke katte)

Annonce