{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.065 visninger | Oprettet:

Sphynx katte spørgsmål {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen

Min veninde har 3 skønne sphynx katte og jeg har altid undret mig over at de ikke bryder sig om at blive aet. Min veninde avler ikke og har kun haft dem et års tid så hun vidste faktisk ikke om det bare var dem eller racen.

Er det generelt for racen at de ikke kan li at blive aet?

smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sphynx katte spørgsmål
  • #1   22. dec 2011 NEJ, min sphynx kunne slet ikke få nusning nok, du kunne være sikker på at hvis du satte dig ned, så gik der max 30 sekunder, så stod hun og krævede nus på skødet af dig smiley
    Alle dem jeg har mødt af sphynxer har været de største kælepotter, som nærmest skulle plukkes af skødet eller armen når man var nødt til at skulle lave noget smiley


  • #3   22. dec 2011 Har lige et spg. til denne tråd til jer der ejer en eller flere sphynx .. smiley

    Er jeres erfaringer at katten bliver mere kælen med alderen eller ..?

    når de er killinger har de jo en masse krudt og nysgerrighed der skal brændes af , ved godt de holder deres aktivitets-niveu hele livet igennem , og de gennerelt er MEGET kælne , men har oplevet hos en opdrætter at de ´voksne` sphynx var noget mere kælne og opmærksomme end killimgerne der jo tumlede rundt med hindanen på gulvet ..

    er det også jeres erfaring ?


  • #4   22. dec 2011 Herhjemme er vores Skaldepande også en rigtig hyggegris, og vil gerne aes. Da hun var killing var der også en del fart på, men det kommer med alderen.

    Mit indtryk er i hvert fald at racen er glad for menneskekontakt, og gerne vil aes og kysses på - og tilmed ofte selv søger opmærksomheden.


  • #5   22. dec 2011 Hva kommer med alderen Maibrit G ? At farten tager lidt af og hun bliver mere kælen ?? Og ellers vil jeg give dig helt ret smiley god beskrivelse

  • #7   22. dec 2011 he he Lotte.

  • #8   22. dec 2011 Mine sphynxer er simpelthen så kælne... de ikke til at komme af med, hvis man sidder ned og vi er tit ved at falder over dem fordi de hele tiden gerne vil være tæt på os.
    Din venindes katte... Er det overfor alle de ikke bryder sig om at blive aet, eller kun overfor fremmede ??

    Min Hyde, som jeg fik helt fra killing af, var i starten meget "ung-kat" og har haft fuldfart på hele tiden de første år. Men det sidste halve år er der sket utrolig meget med ham ! Nu vil han gerne ligge og pusse og nusse hvilket han før i tiden sjældent havde ro i rumpetten til. Så ud fra det jeg har oplevet med ham, vil jeg helt sikkert sige at de falder mere til ro og bliver mere kælne med alderen. Hyde bliver forresten 4år til sommer (!Hold da op det går stærkt!!)


  • #9   22. dec 2011 @Lotte - ååååh, det er skønt at høre!! for pokker jeg savner den skønne skaldepyyyh, selvom jeg ved at hun har det helt fantastisk hos dig!


  • #10   22. dec 2011 Signe U:
    At kæleriet kommer med alderen. Skaldepanden herhjemme havde meget krudt i røven som killing, og har da også sine speed-perioder nu, hvor der bare er gang i den, men hun kommer altid lige og "nikker én en skalde" bagefter og skal naturligvis altid sove sammen med én i sengen.


  • #11   23. dec 2011 Hvor er det bare skønt at høre!

    Jeg kunne virkelig godt selv tænke mig en nøgen kat en dag så syntes det ville være lidt trist hvis det var en race der ikke ville aes. smiley


Kommentér på:
Sphynx katte spørgsmål

Annonce