{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
615 visninger | Oprettet:

Hjælp til omkring opflaskning {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen,,
håber der er nogen der ude det kan hjælpe mig hurtigst muligt..

jeg har fået en katte killing på 4 uger fordi moren ikk vil kendes ved den, så nu vil jeg hører jer, hvordan og hvorledes med om den skal ha flaske og hvor tit mange gange i døgnet den skal det og om den er gammel nok til at få "fast" føde ved siden af??

Alle go råd modtages!!

Hilsen natalie

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til omkring opflaskning
  • #1   28. maj 2009 Først synes jeg du skal lede efter en amme katte mor til den lille, den har ikke godt af at vokse op alene ...
    du resikere at ende med en kat der er urenlig og "adfærds vanskelig" .. taler af bitter erfaring ..

men er det helt umuligt, så kik på www.hittekilling.dk der er mange gode råd om opflaskning...

• #2   28. maj 2009 den skulle gerne være stor nok til at blive præsenteret for lidt fast føde.. I form af enten dåsemad eller opblødt killinge foder.. Du kan som suplement give killingemælk fra royal canin..Hvis den ikke kan drikke det selv kan du bruge flasken som der følger med bøtten.. Går det slet ikke med flaske så brug en theske..

• #3   28. maj 2009 hvis det endelig er, så er kmr altså nemmere, det er på dåse, og kan hældes i isternings poser og fryses....
    lidt killinge tørfoder opblødt i vand (kogende vand, og så skal det køle af )
    du er nød til at være sikker på den er 4 uger, og at den kan komme af med afføring og tis .. ellers skal du hjælpe den ...

• #4   28. maj 2009 den er 4 uger den søskende er væk og moren vil ikk ha den...

den kan ikk selv finde ud af at komme af med afføringen endnu så har vasket den..
    vi har blændet noget dåsemad og fotyndet det med vand(kogende er blevet afkøldet) som den har spist lystigt af..

men hvor tit skal jeg vaske hende, havde tænkt mig og gøre det nåt hun havde spist og når hun har sovet..

hun kommer til at vokse op sammen med min anden kat og min hund

• #5   28. maj 2009 Jeg havde engang en lille jeg flaskede op, han fik hver 4 time døgnet rundt til han selv kunne spise ... han blev vasket bagi hvergang han havde spist...
    Men det er et problem du ikke har andre killinger ..

• #6   28. maj 2009 oka..
    jeg håber det kommer til at gå.
    hvorfor er det et problem jeg ikk har andre killinger?

• #8   28. maj 2009 det lyder godt.. håber os det kommer til at gå godt her..

den får opløst katte med og nu har min mor været ude og købe mælkeerstatning fra royak canin.. ved ikk kun om det er maxi zoo i næstved men der var 50 % på det til killinger fra royal canin..

• #9   28. maj 2009 held og lykke ... din killing kommer til at mangle katte præget, når den bliver menneske præget ... af at du bliver dens mor ...
    Kmr er bedre end royal canin ...

• #10   28. maj 2009 jeg håber det kommer til at gå alligevel

• #11   28. maj 2009 Natalie S. Hvis du kommer til mangle modermælkserstatning så har jeg noget du godt må få... Jeg kommer selv fra næstved... Du er velkommen til at skrive privat besked.. Håber det bedste for din lille mis...

• #12   28. maj 2009 hej pia..
    1000 tak for tilbudet og det skal jeg skam skrive mig bag øret..

Kommentér på:
Hjælp til omkring opflaskning

Annonce