{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.026 visninger | Oprettet:

allergi {{forumTopicSubject}}

Hejsa. Jeg fik for noget tid siden konstateret at jeg ikke kunne tåle katte og jeg tog til lægen netop på grund af jeg nyste meget og havde dage hvor min vejrtrækning var ret slem men som tiden gik blev det bedre og bedre på trods af jeg stadig var samme sted og stadigvæk kælede og snakkede lige så meget med katten. Ved i om det er muligt at vænne sig til katte igen selvom man er allergisk eller måske helt slippe af med son allergi for jeg har undret mig en del over hvordan det kan være så slemt i en periode og så pludselig blive så meget bedre at jeg slet ikke mærker noget til katte nu.????????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  allergi
  • #2   30. maj 2009 Pollen allergi eller noget udenfor der gør det.. Har du fået det testet hva du endelig er allergisk over for..?

  • #3   30. maj 2009 Jeg troede også jeg havde fået allergi over for kattene, jeg nystet og øjnene løb i vand, samt udslet over hele kroppen.

    Det viste sig at være det nye kattegrus jeg ikke kunne tåle, jeg bruger normale Masters golden gray, men havde købt 5 sække af ekstrem classic, det er tilsat babypuder. og støver noget så forfærdligt.

    Jeg har ikke mærket noget til allerigen siden jeg gik tilbage til det gamle grus.


  • #4   30. maj 2009 jeg har haft allergi, både for katte, hunde, pollen mer eller mindre overfor alt der var grønt udenfor.

    Tror det er 3-4 år siden min pollen allergi forsvandt pludselig, Kan dog stadig ikke tåle at ligge med bar hud på græs, og slet ikke slået græs, hvis jeg ikke har taget nolge piller.

    dyrehår var også en periode, havde min kæreste faktisk også allergi overfor da vi lærte hinanden at kende. Nu er der inge problmer hverken med mig eller kæresten, dog kan jeg nolge dage godt mærke hvis kattene fælder ekstret meget også har ligget på min pude...

    Jeg har altid elsket dyr, og da jeg opdaget jeg var lidt overfølsom for nolge dyr, ja så gjorde jeg ik så meget, tog de der pollen allergi piller, ogås var det det, jeg vil heller leve med våde øjne og nysen hver dag resten af livet, end at undvære mine dyr. men der er jo nolge der virkelig har slem allergi, som nok ik kan gøre det samme, men så findes der så vit jeg ved en allergi stav man kan få hos sin læge...

    så ja, vil bestemt sige allergi kan forsvinde igen


  • #5   31. maj 2009 Jeg har været ved lægen og fået taget en allergi test som viste at jeg skulle være allergisk overfor katte pollen birk og græs men jeg har ikke mærket noget til andet end katten og det er jo så også forsvundet nu. Jeg startede i praktik på en golfbane i mandags hvor jeg har brugt stort set hele ugen på at slå græs og ikke engang det har haft nogen negativ virkning overhovedet. Kan min test have vist forkert ?

  • #6   31. maj 2009 Jeg ved ikke en pind om allergi, men har på fornemmlesen at jeg har en mild grad af katteallergi, og dette bliver den eneste gang jeg indrømmer det! Jeg nyser mange gange hver dag, men kun når jeg er hjemme og indenfor. Hvis jeg er ude eller væk en hel dag, er det første jeg gør når jeg kommer hjem at nyse. Det har været sådan knap et år... Mit spørgsmål er nu; hvis man har en mild grad af katte-allergi, kan det så blive forværret af at man har katte?

  • #7   31. maj 2009 Klaus, måske, jeg har personligt aldrig fået taget nogle test, er meget lægeskræk når det gælder sådan noget... :S ved ikke om de kan vise forkert, kan også være det mest hvis du kommer meget i kontakt med de ting, fx får jeg knubber og hele kroppen hvis jeg ligger i græsset uden at havde taget min pille. men er også det eneste tidspungt jeg mårker til det nu.... os været din allergi ikke har udviklet sig til noget slemt endnu.... jeg ved det ik...

    Monika- jeg vil da mene det kan gå begge veje, du kan måske ende med at få en gang astma i længden af det, men du kan også ende som mig, som faktisk ikke mærker til det, kun når de virkelig fælder. Tror os det handler lidt om man sørger for at få støvsuget, luftet ud og fjernet kattehår rimlig ofte.... kan jo på sin vis også være støv allergi du har?


Kommentér på:
allergi

Annonce