{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Philips Hue Simirue panel på soveværelse (lampe) 590 kr.
  • Nedrivning 1.000 kr.
  • rengøring 100m2 900 kr.
  • Min ene stikkontakt virker ikke 600 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine 510 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det burde være ulovligt :-)
  • #3   20. jun 2009 Ja de er svære at stå for, alle de små pus. Stod det til mig, og ikke kæresten, havde vi osse mange flere:O)

• #6   20. jun 2009 Ja, jeg sukker også tit over smukke missere herinde. Jeg har sat mig for at jeg heller ikke skal have flere lige nu, MEN hvor det svært. Hvorfor skal der være så mange smuksakkere Hi Hi.

Nå, men jeg må nøjes med at overforkæle dem jeg har.

MB: er enig i du har nogle smukke katte. Din Karl er da noget af det flotteste jeg længe har set.

• #7   20. jun 2009 Jeg er "desværre" også hoppet i her i år smiley
    MB: Kan slet ikke forstå at du ikke er kommet af med Karl Lagerfeld... Han er da noget af den yndigste lille charmør.... Jeg havde taget ham hvis det ikke var fordi min kæreste kun vil have vi skal have huskatte smiley

• #8   20. jun 2009 MB: det er jeg sikker på.

• #9   20. jun 2009 Iiih det klør altså også i mine fingre for at købe sådan en sød yndig lille killing, kan jo ikke lade være med bare lige at kigge i salgsannoncerne...

Men det går ikke... det går virkelig ikke.. har 4 katte... og det er vist mere end rigeligt...

men hold op hvor der mange lækre killinger herinde... sukker dybt...

• #10   20. jun 2009 Vi har lige fået en ny baby idag:D

• #11   21. jun 2009 Det er godt vi har nogle mænd til at holde os lidt i ørerne ellers ville der nok ikke være mange hjemløse katte, hvis det kun var kvinderne der bestemte antallet af katte i hjemmet.
    Jeg flytter heldigvis i hus næste måned, og til foråret skal mine katte have det dejligste voliere, så de kan få lidt vind i håret, og en kat mere er ikke utænkeligt, meen skal jo også ha´ baby om nogle måneder, så vi må se hvad manden siger til den tid.

Kommentér på:
Det burde være ulovligt :-)

Annonce