875 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

hvorfor gør hun sådan?? hvorfor gør hun sådan??

Da jeg vågnede her til morgen kunne jeg høre katten på kattebakken og derefter kom hun ind i sengen og vi lå og puttede lidt, da jeg så går ud på toilettet kan jeg se hun har smidt kattegrus ud over det hele og har skidt på gulvet, er der nogen grund til det og er der andre der har prøvet det samme??

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 205 kr.
  • Hjælp til at samle TV skænk 550 kr.
  • Vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle skab og kommode 600 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.100 kr.
  • Inspicering af opgave 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvorfor gør hun sådan??
  • #1   6. jul 2009 Måske bakken trænger til rengøring ....
    Måske katten har brug for en ekstra bakke (én til tis og én til pøller)....
    Hvis du lige har skiftet grus- eller bakketype kan det være det hun er utilfreds med...

• #2   6. jul 2009 eller hvis tyndskid, dårlig mave....

• #3   6. jul 2009 hun har altid fået det grus.. og jeg skifter grus hverdag og fjerner i løbet af dagen.. er jeg selv på wc om natten og kan se der er nogeet fjerner jeg det også..

• #4   6. jul 2009 Måske har gruset trængt til udskiftning og bakken den store rengøring ...
    Hvis det gentager sig (og det altså ikke skyldes dårlig mave eller lugt fra bakken), så anskaf en ekstra bakke. Nogle katte vil have en bakke til tis og en anden til pøller.

• #5   6. jul 2009 Nå ok, du skifter gruset hver dag.... så må det være det røde moler, du bruger. Det bliver hurtigt noget smat. Prøv evt noget klumpende grus, det er lettere at holde rent - og man behøver ikke skifte alt gruset ud hver dag. Et kvalitesgrus, som fx Extreme Classic (uden duft), holder snildt et par uger, hvis der renses for klumper flere gange dagligt smiley

• #6   6. jul 2009 det jeg bruger hedder easy clean og det klumper også..

• #7   6. jul 2009 Så må jeg have misforstået, troede at "skifter grus hver dag" betød at du skiftede det hele ud, men det er da for dyrt med Easy Clean.

• #8   6. jul 2009 her kan jeg købe 3 poser med 10 l for 250.. men aner ikk hvad sådan noget koster..

• #9   6. jul 2009 Hehe, ja det var det, jeg mente ... med den kilopris kasserer man næppe alt gruset i bakken hver dag. Godt grus er dyrt - men oftest drøjt i brug.

Nå, men når hun sådan har raget grus ud og skidt ved siden af, kunne det godt tyde på, at der er noget ved bakken, hun ikke var helt tilfreds med. Håber det var en engangsforestilling, ellers prøv med ekstra bakke (evt. prøve med noget andet grus i den ene bakke).

• #10   6. jul 2009 Okei det vil jeg prove.. Mange tak

Kommentér på:
hvorfor gør hun sådan??

Annonce