{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
904 visninger | Oprettet:

hvorfor gør hun det !? {{forumTopicSubject}}

Nu er det anden gang hun tisser ude i gangen på mine støvler, min killing og det har været to forskellige par støvler hun har tisset på og er ved at være lidt træt af det. Og hun bruger skam også kattebakken men indimellem er der de der smutter hun gør det på mine sko!! og jeg gør godt og grundig rent efter det hvergang så det ikke lugter. Men hvorfor gør hun det :s


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvorfor gør hun det !?
  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #1   11. sep 2010 Det er svært at vide, kan være hvis du kun har 1 kattebakke, så prøv med 2 bakker og lad dem ikke står i nærheden af hendes mad. smiley Prøv også at tage hendes halsbånd af. Bare et gæt. smiley

  • #2   11. sep 2010 har haft to kattebakker og de står ikke i nærheden af hendes mad de står på toilettet og hendes mad i køkkenet og stuen. og fjernede den ene bakke fordi de kun brugte den anden bakke. Og hun har ikke problemer sådan med at gå på kattebakke det gør hun stadig når hun skal tisse og lave stort men der kommer de der smutter ind imellem og især om morgen jeg har opdaget det :S

  • #3   11. sep 2010 Jeg har en hankat, der tisser i min søns idrætssko og kun dem. Men kun hvis sønnik glemmer at sætte dem væk. Han gør det aldrig i vi andres sko, så jeg tror måske det kan have noget med duft at gøre. Altså fra fodsveden. Men under alle omstændigheder er det træls når den slags sker. Prøv at stille fodtøjet af vejen (skostativ) og vask gulvet i edikkevand.

  • #4   11. sep 2010 ja for det er kun mine og hun leger rigtig meget med skoene og især min kærstes men hun tisser ikke på dem kun mine støvler. Ja har et skokasse men der er ikke mere plads hihi men har gemt dem lidt væk. og det mine læderstøvler det kan godt være det den lugt hun synes om eller sådan noget smiley men har vasket gulv og sprittet af og det samme med mine sko. Men i dag tog jeg hende i det og fik hende løftet væk der fra med en lang tisstråle efter sig på gulvet hehe smiley
    Men det kan jo også være hun måske er lidt sippet med kattebakken at hvis den måske lugter bare lidt af tis så vil hun nok ikke gå på den selvom det ikke er så slemt. For min kæreste siger at nogen katte godt kan være lidt sarte med bakken hvis de måske lugter lidt eller sådan noget.


  • #5   11. sep 2010 Det har han osse helt ret i. Prøv at skylle i edikkevand næste gang. Det er rigtigt godt til at tage lugten.

  • #7   11. sep 2010 okay tak skal du have. smiley så må jeg bare gemme dem væk hehe

  • #8   11. sep 2010 Eftersom det er en killing der er tale om ¨så skulle du måske begynde forfra med bakketræning og et meget begrænset område til killingen at være på igen - måske har killingen forladt løbegården for tidligt *S*

  • #9   11. sep 2010 jamen hun har ikke problemer med at gå på bakken hun gør det ellers hver gang ved stort og småt og så en smutter gang imellem i mine sko. har ikke haft hende i løbegård fik hende da hun var 13 uger så de tidliger ejer har sørget for det hun skulle inden hun kom til os.

Kommentér på:
hvorfor gør hun det !?

Annonce