{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
833 visninger | Oprettet:

Hjælp, jeg skal flytte {{forumTopicSubject}}

Hej.

Min kæreste og jeg skal flytte her d. 15... og jeg har selvfølgelig lille Mis, som også skal med, det er bare sådan at vi flytter fra fyn til jylland, og når vi flytter tager vi tilbage til svendborg for at rengøre lejligheden m.m. samme dag, hvor vi så tager op til den nye lejlighed et par dage efter. Hvad skal vi gøre med katten, den er kun ca. 9 mdr. og den bliver jo forvirret hvis vi tager den med til jylland, også forlader den et par dage deroppe. Men jeg synes også det er problematisk hvis vi lader den være hernede i lejligheden, for vi må rigtigt slet ikke have kat her, og hvis jeg lader min mor passe den i de dage, bliver den jo bare rigtig forvirret over den bliver flyttet fra sted til sted,hele tiden...

Hvad gør jeg? smiley

Mvh.
Kara


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp, jeg skal flytte
  • #1   7. jul 2009 Det bedste ville nok være, hvis din mor kunne bo i jeres lejlighed med missen, til I flytter permanent. Ellers ville jeg lade missen bo hos hende med nogle ting, hun kender.
    Når den så kommer til Jylland, vil den kunne kende møblerne på lugten og ellers have travlt med at undersøge sit nye hjem.


  • #2   7. jul 2009 Jeg synes også at i skal lade
    den blive hos din mor.
    Held og lykke i jeres nye hjem.


  • #3   7. jul 2009 Tak for Jeres svar smiley
    - jeg tænker bare om den ikke vil blive alt for forvirret af at blive flyttet rundt med to gange på 3 dage?


  • #4   7. jul 2009 Når det ikke drejer sig om længere tid, og I tager tilbage til Svendborg samme dag for at gøre rent, ville jeg lade katten blive i lejligheden i Svendborg hele tiden.
    Mens I gør rent, kan den være på et værelse med sine ting, og når I så er færdige, kan I flytte alle tre på én gang.


Kommentér på:
Hjælp, jeg skal flytte

Annonce