{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.219 visninger | Oprettet:

Lopper- stort problem?? {{forumTopicSubject}}

Jeg er lige ved at gå ud af mit gode skind. Begge kattene har lopper herhjemme, og lopperne bider også mig (tilgengæld ikke min søn og kæreste!!) Jeg har behandlet dem begge med en pipette hver, fra frontline pour on vet. men da lopperne blev ved at bide mig flere dage efter, gav jeg dem begge en behandling mere. Nu står jeg imidlertid med samme problem, jeg bliver stadig skambidt, og jeg finder stadig levende dyr på kattene. Også selv jeg kæmmer dem. Jeg ringede til dyrlægen som mente jeg måtte have en lopperede (nasty) og sagde hun mente man kunne få en spray til sit hjem mod lopper. Er der nogen af jer der kender til det? eller til andre måder at udryde de modbydelige bæster på?
hilsen den desperate med nu ca 30 loppebid!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lopper- stort problem??
  • #2   13. jul 2009 jeg har ikke doblet noget op- der gik en uge imellem og dyrlægen sagde det var fint, og at jeg kan behandle igen om en uge med fk advantage vet. MEN nu var det altså IKKE det jeg spurgte om, men om en spray til hjemmet!

  • #4   13. jul 2009 Jeg ved at man kan få en glasflaske mod lus og lopper - og det skal lige siges at det virker med STOR efekt. Du skal bare dryppe lidt på div. ting kattene ligger på og så give den en alm. loppekur - og så selvfølgelig smide dyne mv. i fryseren !! Hivs kattene også ligger i sengen.

    Man kan købe flasken på apoteket og koster ca 250,- Og det skal lige siges at det virkelig lugter det der er i flasken. Det skal blive siddende på tingene i otte timer mindst. Jeg kan desværre ikke huske hvad flasken hedder. Men jeg ved at man ofte bruger den til piger m langt hår til lus. Men lopper tager den også. Håber dte virker.


  • #5   13. jul 2009 Advantage til kattene og daglig, grundig støvsugning i hjemmet - i alle sprækker og kroge.. Og vask af alle tekstiler (inklusive dyner, rullemadrasser osv.)

    Vær forsigtig hvis du bruger Trinol 810. Jeg har læst en historie om katte der blev forgiftede af det.

    (mon ikke snart det skide frontline bliver taget af hylderne? - man hører igen og igen om, at det ikke virker :S)


  • #6   13. jul 2009 jeg havde et massivt loppe angreb for 1½ år siden, prøvede med frontline med det hjalp ikke. Købte så atvantage og noget til at blande i foderet (købt på apoteket) rengøring af alt mange gange........... det gjorde jeg med 3 ugers mellemrum i flere måneder, men nu er jeg loppefri. Giver stadig forbyggende atvantage hver 5 uge

  • #7   13. jul 2009 brugte også triol 810, det var godt, men læs brugsanvisningen grundigt

  • #9   13. jul 2009 Jeg har gjort det samme som Krista N smiley

  • #11   14. jul 2009 hvor kan man købe det andet i stedet for front line for det har jeg givet min hund og kat og synes ikke det virker

  • #12   14. jul 2009 tak

  • coutliyox
    coutliyox Tilmeldt:
    maj 2019

    Følger: 1 Svar: 9
    #13   14. maj 2019 Middel mod lopper - http://hespac.com/blohidk.htm Veldig bra produkt!

Kommentér på:
Lopper- stort problem??

Annonce