{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  steriliseres?
  • #1   21. jul 2009 Mine misser jeg har fået fra killing af har været stereliseret. Men tror det kommer meget an på hvilken dyrelæge man snakker med.

• #2   21. jul 2009 altså der er kæmpe forskel fra dyrlæge til dyrlæge men jeg får 2 killinger og de skal neutraliseres når jeg får dem hjem.... altså 12 uger... kig på tidl. forums der har der været et link til hvilke dyrlæger der bla. gør det når de er 12 uger... ellers ring rundt til sine dyrlæger..

• #3   22. jul 2009 Det kommer an på racen, og hvilken dyrelæge du bruger,

• #5   22. jul 2009 Ja det kan den, men ikke alle dyrlæger vil gøre det, de lever stadigvæk efter princippet om den skal være 6 måneder smiley

• #6   22. jul 2009 ja helt klart mette. da jeg ringede rundt til de dyrlæger her i området og spurgte om hvornår han begyndte at gøre det sagde han ja efter 6 måneder alt andet var dyreplageri og det ku være farlit for katte for så så de ud li som svin dernede så hvis jeg ville det bedste for mit dyr så ventede jeg.. så sagde jeg farvel og tog en anden dyrlæge der gjorde det når de blir 12 uger..

Kommentér på:
steriliseres?

Annonce