544 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

HJÆLP Lopper eller hva er der i vejen HJÆLP Lopper eller hva er der i vejen

Jeg håber meget i vil hjælpe mig.
Min ene kat har lige pludselig fået et "sår" På halsen han klør sig helt vildt på halsen.?
Vi har opdaget en eller to små sorte ting på ham!?
Tror det er lopper men vi er ikk sikre, hvordan ser vi nemmest om det er lopper? Vi har tre katte og en hund, hvis en har lopper har de så alle sammen?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.
  • Vandrør og afløb 730 kr.
  • Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Flytning af strømstik 1.890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP Lopper eller hva er der i vejen
  • #3   4. aug 2009 Hvis en har lopper, har alle det.
    Man kan opdage små sorte loppeeskreamenter i pelsen, og man er siker på at det er loppe lo.. ved at lægge det på et stykke vådt vat eller wc papir. er det loppe høm høm, bliver det rødligt på papiret.

Ned til dyrlægen og købe advantage til dem alle. Det er pipetter til at komme i nakken, meget virksomme, men alle skal behandles samtidigt.

• #4   4. aug 2009 jeps har én har de alle. Det er træls at behandle hele tiden, men nødvendigt når man har dyr der kommer udendørs...

Hvis de små sorte dutter du har fundet bliver røde ved kontakt med vand er det loppelort. Hvis dutterne er lidt større kan det være en død loppe...den bliver ikke rød ved kontakt med vand, men du kan, med et godt øje eller lup, se at den har ben.

Ned til dyrlægen... det er heldigvis nemt... køb dog ikke frontline, da en stor dela lopper er resestente overfor dette.

• #5   5. aug 2009 advantage ....og husk også at behandle en evt hund.

advantage køber jeg til stor hund og beder om at få en 1 ml sprøjte med, så giver jeg 0,1 ml på kilo dyr...og det virker

• #6   5. aug 2009 Tak for alle jeres super gode råd.. jeg har været til dyrlægen og min ene kat er allerigs overfor alle små gryb lopper tæger lus og andet så det er derfor han har kradset sig selv til blods.. De er nu alle fire i loppe behandling og vil forsætte med at give hunden loppe behandling for kattene er inde katte...

Tusind tak for jeres hjælp..

Kommentér på:
HJÆLP Lopper eller hva er der i vejen

Annonce