544 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
4 Svar
HJÆLP Lopper eller hva er der i vejen HJÆLP Lopper eller hva er der i vejen
Jeg håber meget i vil hjælpe mig.
Min ene kat har lige pludselig fået et "sår" På halsen han klør sig helt vildt på halsen.?
Vi har opdaget en eller to små sorte ting på ham!?
Tror det er lopper men vi er ikk sikre, hvordan ser vi nemmest om det er lopper? Vi har tre katte og en hund, hvis en har lopper har de så alle sammen?
0 synes godt om
okt 2005
Følger: 36 Følgere: 34 Katte: 5 Emner: 146 Svar: 3.220
Man kan opdage små sorte loppeeskreamenter i pelsen, og man er siker på at det er loppe lo.. ved at lægge det på et stykke vådt vat eller wc papir. er det loppe høm høm, bliver det rødligt på papiret.
Ned til dyrlægen og købe advantage til dem alle. Det er pipetter til at komme i nakken, meget virksomme, men alle skal behandles samtidigt.
maj 2007
Følger: 30 Følgere: 29 Katte: 5 Emner: 28 Svar: 754
Hvis de små sorte dutter du har fundet bliver røde ved kontakt med vand er det loppelort. Hvis dutterne er lidt større kan det være en død loppe...den bliver ikke rød ved kontakt med vand, men du kan, med et godt øje eller lup, se at den har ben.
Ned til dyrlægen... det er heldigvis nemt... køb dog ikke frontline, da en stor dela lopper er resestente overfor dette.
jan 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Katte: 4 Emner: 41 Svar: 1.641
advantage køber jeg til stor hund og beder om at få en 1 ml sprøjte med, så giver jeg 0,1 ml på kilo dyr...og det virker
okt 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 4 Emner: 4 Svar: 5
Tusind tak for jeres hjælp..
HJÆLP Lopper eller hva er der i vejen