{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
275 visninger | Oprettet:

Hjælp til godt naboskab {{forumTopicSubject}}

Vi anskaffede os for godt et år siden to killinger. Vi bor i en landsby ud til åbne marker, og kattene er udekatte med fri adgang til lukket garage samt mulighed for at komme ind i huset så ofte de vil. Vi har et rigtig fint naboskab her på vejen, men desværre har kattene kastet deres kærlighed på ét bestemt hus, når de skal skide. Det er naboerne, der bor et par huse væk, forståeligt nok trætte af. Og jeg vil for alt i verden bevare det gode naboskab, men det bliver sværere og sværere. Vi har prøvet med vandpistoler, at lade naboerne skræmme dem og vi har været forbi med blomster og vin. Vi har kattebakker inde i huset, i garagen og under halvtag i garagen - men kattene løber konsekvent hen til ene nabo, hvor de ikke er ønsket. Jeg har sagt, at de skal skrive til mig når det sker så jeg kan samle det op, men det synes de heller ikke er en læsning. Har I nogen bud på, hvad vi lan gøre? Er der en måde at holde katte væk fra et specifikt sted?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til godt naboskab
  • #1   17. nov Hegn haven ind. Loven aiger, at katte skal blive på egen matrikel.

• #2   17. nov Ja jeg ville også hegne ind, men hvis ikke, så tal med naboerne om fysiske midler som måske kan stoppe balladen,,,, hvis der et bestemt sted, de gør sig ren inde ved naboen “ blød jord eller en sandbunke, så kan de ligge hønsenet hen over det sted, så de ikke kan grave eller skrabe,,, det virker,, min tidligere nabo bugte det til, at holde katte fra at skide i hans forhave, det stank i hele området, også ind til mig,,, jeg har aldrig gjort såååå meget rent i min katte bakke som den sommer,,, naboen var på ferie, og jeg troede mine katte lugtede mere end ellers, eller der var ændret på mit katte sand, så det lugtede, men det stoppede så snart der var hønsenet hen over,,,, men det er jo ikke sikkert naboen syntes om det? Og hvis det bare er generelt over alt i deres have, så går det jo ikke!

• #3   21. nov Hegn haven ind eller hold kattene inde. De er dit ansvar, og hvis du absolut skal bryde loven (om at man skal holde kattene på egen matrikel), så sørg da i det mindste for, at de ikke generer nogen...

Kommentér på:
Hjælp til godt naboskab

Annonce