{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
539 visninger | Oprettet:

Foder? {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg har 3 katte...
Men en af mine katte spiser KUN det vi mennesker spiser.(DVS. At hun SLET ikke vi spise "kattemad")
Jeg fik hende for 2 mdr. siden & har prøvet næsten alt kattemad, men intet af det vil hun spise...
Hun vil KUN spise: Agurker,rejer, makrel & hvis der er nogen som spiser chips i huset kan hun ikke undgå at spise dem også(selvom det er usundt for katte)

-Er der nogen der ved hvad jeg skal gøre?
Det er ret dyrt at købe makrel & rejer når hun spiser ALT op på bare 1 uge...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foder?
  • #1   9. aug 2009 kør til dyrelægen og få nogle smagsprøver af forskelligt foder og hvis dette ikek hjælper så ville jeg nok "sulte" den da den nok skal blive sulten nok til at spise selvfølgelig ikke i en lang periode ikke misforstå mig..
    hvilket foder har du afprøvet?

• #2   9. aug 2009 jeg ville også lade være med at give den det mad den får nu og stille et kvalitets foder frem til den, har nu aldrig hørt en sund og rask kat er død af sult, så den skal nok begynde. Herhjemme er mine vilde med Hills, de har egenlig fået Royal Canin, men så fik jeg noget Hills og man skulle tro det var slik, de ÆDER.

• #3   9. aug 2009 ja mine elsker hills oral care smiley det hjælper mod plak og dårlig ånde så samtidigt med det smager godt får de sunde tænder

Kommentér på:
Foder?

Annonce