{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
612 visninger | Oprettet:

Kat nr 2 {{forumTopicSubject}}

Hej folkens.
Da Iggy var 1 år fik vi en dejlig hun kat som ejerne ikk gad have mere. Men problemet var at iggy heletiden ville "elske" med hende. og hun fik ikk meget fred. og det gik ikke væk med tiden. Han er ikke kasteret, og det var hun heller ikke. Hun var 6 måneder og ved ikke om det var fordi de begge var i løbetid. men iggy kunne ikke lade hende være og det var foregik i flere måneder. Tilsidst måtte vi sælge hende da hun var så tynd fordi hun ikke kunne spise. vi fandt nogle dejlige mennesker der ville købe hende og hun har det rigtig godt nu.
Nu er Iggy 2 år og nogle måneder. Han er stadigvæk ikke kasteret da jeg endelig godt kunne tænke at han skulle prøve og lave killinger en dag. Men jeg kan mærke meget på ham han savner selvskab. Hvis man får en hun killing tror i så iggy ville skabe sig ligeså tossede igen eller ville det være anderledes nu hvor han er ældre og det er en killing?
Syntes det er syndt han er alene kat, men ville ikke købe en ny kat og det samme sker. det ville være for syndt for killingen.
Håber kan hjælpe
Forsat god dag
Hilsen stine.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kat nr 2
  • #1   9. aug 2009 hvorfor vil du gerne have at din kat skal prøve at være far??
    Hankatten får jo ingen glæde af det.

    Hvis du vil have en kat mere, ville jeg få ham kastreret nogle mdr inden du leder efter ny kat, så du er sikker på at han er faldet helt til ro i hormonerne. Du vil få en mere livsglad og afbalanceret kat af at kastrere ham.


  • #2   9. aug 2009 Du kunne jo købe en stirreliseret hun killing? Så ville det måske blive anderledes...

  • #3   10. aug 2009 jeg ville ikke sætte en steriliseret hunkat sammen med en fertil hankat. Hankatten vil banke hunkatten, fordi hun være "ubrugelig" for ham. Kastrer ham først, så kan der sættes en anden kat ind til ham.

  • #4   10. aug 2009 Okey. tror bare jeg skal kastere ham næste månede hvis jeg kan få tid. For tror virkelig han savner selvskab fra en anden kat. Men ændre en han kat sig meget når han bliver kateret? Bliver de mere kælne (for han kan godt være meget for sig selv) Og er det alle katte der får den lille "hænge" mave når de er kasteret eller ændre man hans mad for det??
    Ved det sikkert er underlige spørgsmål, men det er meget rart at vide


  • #5   11. aug 2009 Ja de fleste vil blive mere kælne. Han har jo ikke tid til den slags nu, for han skal lede efter damer, og holde vagt, men alt det skal han jo ikke tænke på når han er kastreret....

    Du skal købe mad til kastrater og hvis han bliver tyk, så køb light.

    Rigtig god idé at få ham kastreret.


Kommentér på:
Kat nr 2

Annonce