Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Net til altan?
  • #1   23. aug 2009 Hvad med et net i en ramme som passer til vindiet.
    Vi har købt en samel-selv pakke, som kan tilpasses det enkelte vindue i biltema til 170 kr.....
    Vi har dog ikke fået det samlet endnu...

• #2   23. aug 2009 Jep smiley
    En træramme med hønsenet.
    Rammen skal være så høj, at den kan skrues fast i betonen foroven og forneden. Bredden så det passer med at du kan komme til at åbne vinduet.
    (Når du åbner vinduet, så vær obs på at sprækken ikke er for bred, da katte kan klemme sig ud af ret smalle sprækker).

• #4   24. aug 2009 Ved ikke om forslaget passertil din altan.
    Men jeg har fået lavet en træramme med voliernet som passer ind i mit vindue. Den sidder i spænd mellem den ydre ramme i vinduet og 4 små trekanter i træ som er skruet fast i trærammen, som jeg så kan vippe rundt så de spænder rammen fast indvendig (den falder derfor hverken ud eller ind uanset hvor meget de mså klatre i det). Rammen tager jeg ud og ligger under sengen når vinduet er lukket.

Lidt svært at beskrive, så kan godt tage et billede hvis du har brug for det smiley

• #5   24. aug 2009 hvis du har et billede vil jeg gerne se det. der er kun beton på loftet af altanen, under vinduerne er der glas, det er rart at der er så mange forslag, mange tak

• #6   24. aug 2009 Tager et til dig når jeg kommer hjem fra arbejde.

• #7   24. aug 2009 Som lovet : http://www.kattegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=9445

• #8   26. aug 2009 det ser rigtig fint ud, jeg må i gang med at lave rammer, så de er klar til næste år, tusind tak til alle for interessen af mit problem. sonja

Kommentér på:
Net til altan?

Annonce