{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
582 visninger | Oprettet:

Indekat til udekat? {{forumTopicSubject}}

Hej alle jer kloge hoveder smiley

Jeg har 3 katte.. en han på ½ år, en hun på 1 år og en hun på 2 år. Dette spørgsmål gælder den ældste kat Ea.
Hun sidder ved vinduet hele dagen og ligner en der længes ud.. Og hun har en kattegård at gå ud i, men det er åbenbart ikke nok. Hun stiller sig foran døren, hver gang vi kommer i nærheden af døren.
Nu er det sådan at alle vores katte er indekatte (en en kattegård de altid kan gå ud i) og har altid været det, så synes det er lidt mystisk at hun pludselig vil ud.
Jeg vil gerne lade hende komme ud, men vi bor ved en hovedvej, så er lidt bange for at hun bare løber over den.
Hvad mener i?
Og har i nogle gode råd til, hvis jeg skulle gøre hende til udekat?
(jeg tør ikke med de 2 andre, den ene er meget sky og den anden er en killing som bare skal snakke med alt og alle, og stikke næsen i alt.).

Håber jeg ikke har fået skrevet det alt for indviklet.. smiley

Fortsat god weekend til jer alle smiley

Hilsen Janne

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Indekat til udekat?
  • #1   28. aug 2009 Spørgsmålet er, om du fejltolker dét, at hun sidder hele dagen ved vinduet og kigger ud, som udlængsel.

Det kán jo være, at hun bare ser "TV" og følger med i, hvad der sker udenfor.

Hvis du har lem i døren ud til kattegården, kan det ikke være bedre, jo kun hvis du ville hegne hele haven ind.

• #2   28. aug 2009 Jamen, hver gang vi går hen til døren, så prøver hun på at komme med ud. Ja vi har en lem ud til kattegården, så de altid kan gå derud..

• #3   28. aug 2009 Katte HADER lukkede døre, og da de også er bandsat nysgerrige, vil de altid se, hvad der er bag i lukket dør, hvis de kan se deres snit til det :-)))

• #5   30. aug 2009 Synes bestemt ikke at du skal gøre hende til udekat - slet ikke når du bor op til en hovedvej! Min hankat kommer også til hoveddøren når vi går ud eller ind af den - og han vil også meget gerne snuse luft ind når vinduerne eller terassedøren står på klem, men han får ikke lov at være fritløbende af den grund....som Mega også skriver, så er de nysgerrige på at se hvad der sker og det kan man jo ikke bebrejde dem når de altid går indenfor :o)

Måske skal du prøve at aktivere hende lidt mere end de andre - kan være hun har et større behov for det.

• #6   30. aug 2009 Hun gider jo desværre ikke at lege, aå det er ikke nemt at aktivere hende, som de andre..

• #7   30. aug 2009 Måske har du bare ikke fundet den leg hun gider lege :o)

Kommentér på:
Indekat til udekat?

Annonce