{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
427 visninger | Oprettet:

Fra udekat til indekat {{forumTopicSubject}}

Jeg har en 4-årig Skovkat, som mest lever ude. Hun sover i vores udestue og kan komme ind i huset når hun vil, men hun foretrækker at være ude. Vi bor et sted hvor hun ikke kan genere naboer og ikke kommer på offentlig vej.
Til december flytter vi til byen og hun skal ikke gå frit. Planen er enten en voliere eller kattehegn omkring haven.
Forslag til hegn?
Hvordan introducerer vi hende til det begrænsede liv?
jeg tror ikke hun vil acceptere et rent indeliv.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af opvaskemaskine 970 kr.
  • Service af fjernvarme anlæg 1.447 kr.
  • rede en fjernsyn fra at falde ned 700 kr.
  • nedsat gastryk - de 4 blus kan ikke fungere samtidig. 1.500 kr.
  • Opsætning af gardinstang og opsætning af 2 rullegardiner. 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fra udekat til indekat
  • #1   24. sep Når hun nu er vandt til udelivet, er der ikke noget hegn i kan stole på, uanset hvor højt, eller hvor stort et indbuk I laver, der skal låg på, så hun ikke kan komme over på nogen måde.
    Jeg har set mange tilfælle, hvor det går godt med udekatte, som så skal bo “inde”, men netop en løbegård kan være altafgørende, for så er der stadig et udeliv, og hvis hun hellere sover ude, så har hun stadig muligheden, bare i skaber den mulighed for hende.
    Held og Lykke med det hele.
    Ps. Mange katte bliver pludselig væk, når flytterodet begynder, så jeg foreslår I holder hende inde, før I starter med at pakke,,,, og pas enormt godt på, at hun ikke smutter ud både før og efter flytning, det er der det tit går galt med at katte bliver væk.
    Jeg plejer, at lave et rum, hvor katten kan være, under selve flytningen, enten i den gamle bolig, eller den nye, bare så der ikke er nogen som ved et uheld lukker kattene ud,,,, seddel på døren, som ikke må åbnes, fordi katten er der inde.

• #2   1. okt Her er lidt inspiration....al mulig held og lykke, det kan sagtens lade sig gøre.... https://www.katteindhegning.dk/

• #3   1. okt Vores kat kom på feriekoloni i en kattepension, mens flytningen stod på; det var lang tid, men det fungerede fint.

Kommentér på:
Fra udekat til indekat

Annonce