Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Katte vorter
  • #1   29. aug 2009 Kan det være tæger? Dem er der vist mange af i år.

• #2   29. aug 2009 nogen katte danner talgknopper - fin rund nærmest hvid "boble".

Er det det skal du lade dem være -jeg har på en idstillingskat fået fjernet en der sad mellem pande og nakke - den kom igen. Størrelsen på den var afhængig af hvor god fodersand han var i:-)

• #3   29. aug 2009 Jeg tvivler på at det er tæger, da mine katte er indekatte og kun en sjælden gang i mellem kommer ud i snor.
    "Vorterne" ligner dem der er på maven.... Runde og gråhvide....

• #4   31. aug 2009 **jeg har på en idstillingskat fået fjernet en der sad mellem pande og nakke - den kom igen. Størrelsen på den var afhængig af hvor god fodersand han var i:-)**

Er ked af at høre at den kom igen. Min Bjarne har en talgknop på øjenlåget. Jeg har i sjov sagt, at det er fordi han er så fed, at fedtet popper ud i knopper. (ka' være, der er noget om det).
    Knoppen er desværre vokset, og fordi den sidder sådan et dumt sted, skal den nok fjernes inden længe (for at der ikke skal komme for meget arvæv efter en stor knop).

*"Vorterne" ligner dem der er på maven.... Runde og gråhvide....**
    Mener du dievorter?

Talgknopper er tydeligt afgrænsede og vokser ligesom udenpå huden Altså ikke som små knuder der også vokser under huden. Kendte en kat, der pludselig fik knopper rundt om på kroppen - de blev fjernet. Katten var nyresyg - ved ikke om det havde noget med det at gøre.

• #5   31. aug 2009 Faktisk havde selvsamme hankat også talg på sine hale - det blev opereret væk og kom ikke igen. Det er længe siden - men dyrlægen sagde noget med at gik den hele vejen rundt om halen, kunne jeg risikere den skulle sættes af., Det kom ikke på tale.

Endnu mere mærkelig ter det han producerede en del afkom der også havde talgknuden i panden.

• #6   31. aug 2009 jeg har iøvrigt fået fjernet to selv, en sad i øjevippekanten på det øverste øjelåg - og en lige under det nederste øjelåg. Ingen af dem er kommet igen.
    Det lugtede som brændt svin:-)

• #7   31. aug 2009 Brændt svin! Dine knopper blev brændt væk så?....

Jeg er slet ikke glad for narkose pga en skide knop smiley Og så den fede dreng. Han MÅ altså tabe sig (og går lige nu og skriger efter mere mad :S )

• #8   31. aug 2009 Der blev lokalbedøvet, av for ... der er ikke noget at stikke i, spaltet, trykket/renset ud og brændt. Stanken var ubeskrivelig. Det tog ingen tid og gjorde ikke det mindste ondt - men ubehageligt nogen rager så tæt på øjet.

Den nederste af mine hsavde jeg ikkehaft længe - den voksende. Den øverste havde samme størrelse som den havde helt fra jeg var teen-ager.

Åh, den stakkels dreng der skal sultes, bedøves og ha' fjernet knop

• #9   31. aug 2009 Nemli' stakkels dreng. Og tom madskål en hel nat ... der bliver ingen søvn. Og drengens stakkels mors nerver.
    Lyder ikke rart, men jeg ville alligevel hellere selv gennem den tur end have kat i narkose. (har heller ikke bestilt tid endnu).

• #10   16. sep 2011 Min hankat på 1 år har vortelignende knopper på maven.. Tror jeg har fundet ca. 2 stk.. Sker der noget ved det?

• #11   17. sep 2011 Charlotte: det er vel ikke bare dievorter, brystvorter (eller hvad man kalder dem)? men så er der nok mere end to....

Kommentér på:
Katte vorter

Annonce