1.118 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

knurre når den får mad.. knurre når den får mad..

min killing chap knurre af min anden killing chip så snart de får dåsemad....

det hedder vist også foder aggression... nogen ideer til hvad jeg kan gøre ved det... synes det er synd at han knurre sådan af chip..
har prøvet at lægge det på to tallerkner men det hjælper ikke da chap bar går over til de tallerken som chip spiser af..

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stikkontakt 205 kr.
  • Move out cleaning 1.000 kr.
  • Nedtagning af tapet 5.000 kr.
  • Reparation af zinktagrende 1.800 kr.
  • Toilet og vaskafløb (små VVS-opgaver) 1.000 kr.
  • Skift af gummiring på AEG vaskemaskine 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  knurre når den får mad..
  • #1   16. sep 2009 Det gjore min MCO dreng osse da han var lille,når de andre kom hen til ham når de fik mad..men han gør det ikke mere.. smiley

• #2   16. sep 2009 Det gør en af mine killinger også til de andre, tror ikk der er så meget at gøre, det går nok over smiley

• #3   16. sep 2009 Det er meget normal adfærd blandt killinger. Det startede sikkert allerede mens de kæmpede om den bedste dievorte.
    Hvis du vil sikre at den mere tilbageholdende killing får nok mad, skal du nok lade dem spise i hvert sit rum.
    Som regel går det over med alderen, hvis ellers kattene har mad nok hele tiden.

• #4   16. sep 2009 tak for rådene.. jamen de vokser begge og tager det på de skal så de får alt den mad de kan spise.. eller det vil si at de får de gram de må få pr. dag. og så løber de tør for mad omkrign kl 04,00 og så får de mad igen kl. 06,00 når vi står op..

• #5   16. sep 2009 hejsa...

jeg har altid mad stående fremme...og alligevel knurre killingerne af hinanden når de får noget de rigtigt godt kan li.
    Jeg fodre derfor på flere tallerkner ad gang smiley

anna

• #6   16. sep 2009 det gør jeg os altid.... de har hver deres skål..

• #7   17. sep 2009 Selv om mine katte altid har mad i skålene døgnet rundt, knurrer nogle af dem, - killinger altid - hvis de får noget særligt lækkert, f.eks. rå kødstrimler eller daggamle kyllinger, som rigtigt kalde rovdyret frem i dem.

Det er et kosteligt syn, når en 5 ugers killing sidder med en daggammel kylling i munden, ser grum ud, knurrer vildt og basker rundt efter de andre med søm i vanterne.
    Jo yngre de er, des stærkere er deres instinkter.

De voksne katte gør det ikke - heller ikke mine "vildmisser", for de ved, der er nok til dem alle.

• #8   19. sep 2009 Det gør min pigemis også - hun er snart 6 mdr. Hun knurrer når hun får kød ( ikke dåsemad) og så rusker hun i det, lige for at være sikker på at det er helt dødt hehe

Jeg gør ingenting ved det - min hankat går bare lidt til siden og spiser istedet. Han har jo lidt flere måneder på bagen, så han ved godt, at han får det der tilkommer ham uanset om hun knurrer eller ej :o)

Kommentér på:
knurre når den får mad..

Annonce