Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  balineser?
  • #1   4. nov 2005 nej de ligner slet ik... minder ret meget om siameserne... er vist bare lysere grå de steder siameseren har de mørke aftegn (øre, ryg, hale)

• #2   4. nov 2005 takker...det var lige nøjagtig dem jeg ledte efter smiley

• Elisabeth Vium G
    Elisabeth Vium G Tilmeldt:
    okt 2005

Følger: 1 Svar: 5
    #3   4. nov 2005 Hej.
    Jeg er den heldige ejer af tre Balinesere+ 1 Siameser.

Det passer fint med den beskrivelse fra racekatte.dk.

De har mange vaner og det skal man ikke lave om på, så bliver de ved med at fortælle der mangler noget

• Elisabeth Vium G
    Elisabeth Vium G Tilmeldt:
    okt 2005

Følger: 1 Svar: 5
    #4   4. nov 2005 Mine ved f.eks når jeg kommer hjem fra dyreklinikken-(arbejde), så skal de have katteslik.

Den ene er rødtabbymasket-en ckoladetortiemasket-en cremetabbymasket. Siameseren er også rødtabbymaske, Han er søn af den rødtabbymaskede Balineser, som hedder Angel.

De andre hedder Honey-Babe og Cirkelineog så er der Kashmir.
    Ellers har jeg en skovkat-1 British Shorthair-begge blå, og en almindelig huskat af 4 genaration, han hedder Simba.
    Kattehilsen Elisabeth

• #5   4. nov 2005 du har da fuldt hus hva smiley jeg har oz en stor langhåret schæfer så skal ik have flere katte. men har selv haft en korthåret balineser engang (og kender hende der har skrevet den artikkel) troede bare hun var herinde...
    de er skønne katte men nogen af dem er skudt i låget...
    vi havde valget imellem en rigtig rar familie hankat (kort) og den kønneste og mest snobbede kat jeg nogensinde har set...svært valg smiley

• #6   5. nov 2005 Natasja,
    Balinesere er langhårede Siamesere. Korthårede Balinesere findes ikke... de er iaf ikke stambogsført som sådan...

• #7   6. nov 2005 hmm oki.... gad da godt vide hvorfor vi fik ham fra opdrat så... han havde været brugt til avl

• #8   6. nov 2005 Natasja
    Jeg tror, det muligvis er tilladt at krydse Siameser og Balineser, da Balineser avlsbasen er ret lille. En sådan krydsning vil sikkert blive registreret som SIA var (var = variant) eller BAL var (var = variant) (har du hans stamtavle?), da den vil være korthåret og kun til brug i Balineser avlen. Giver det mening?

Kommentér på:
balineser?

Annonce