614 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
balineser? balineser?
vi snakkede engang med nogen der avlede balinesere så var inde og søge på dem... er det ikke en race? el.er det en blanding? den minder meget om en siameser...men er alligevel noget anderledes
0 synes godt om
nov 2005
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 3 Emner: 22 Svar: 306
nov 2005
okt 2005
Følger: 1 Svar: 5
Jeg er den heldige ejer af tre Balinesere+ 1 Siameser.
Det passer fint med den beskrivelse fra racekatte.dk.
De har mange vaner og det skal man ikke lave om på, så bliver de ved med at fortælle der mangler noget
okt 2005
Følger: 1 Svar: 5
Den ene er rødtabbymasket-en ckoladetortiemasket-en cremetabbymasket. Siameseren er også rødtabbymaske, Han er søn af den rødtabbymaskede Balineser, som hedder Angel.
De andre hedder Honey-Babe og Cirkelineog så er der Kashmir.
Ellers har jeg en skovkat-1 British Shorthair-begge blå, og en almindelig huskat af 4 genaration, han hedder Simba.
Kattehilsen Elisabeth
nov 2005
de er skønne katte men nogen af dem er skudt i låget...
vi havde valget imellem en rigtig rar familie hankat (kort) og den kønneste og mest snobbede kat jeg nogensinde har set...svært valg
dec 2004
Følger: 253 Følgere: 209 Katte: 17 Annoncer: 1 Emner: 69 Svar: 3.131
Balinesere er langhårede Siamesere. Korthårede Balinesere findes ikke... de er iaf ikke stambogsført som sådan...
nov 2005
dec 2004
Følger: 253 Følgere: 209 Katte: 17 Annoncer: 1 Emner: 69 Svar: 3.131
Jeg tror, det muligvis er tilladt at krydse Siameser og Balineser, da Balineser avlsbasen er ret lille. En sådan krydsning vil sikkert blive registreret som SIA var (var = variant) eller BAL var (var = variant) (har du hans stamtavle?), da den vil være korthåret og kun til brug i Balineser avlen. Giver det mening?
balineser?