{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Første gang ude
  • #1   28. sep 2009 Prøv med en sele først, så kan han hvertfald ikke drøne op i et træ smiley

  • Diana S
    Diana S Tilmeldt:
    sep 2009

    Følger: 1 Katte: 2 Svar: 5
    #2   28. sep 2009 Heej .
    Jeg har en lille pige på næsten 15 uger.
    og vil bare ik lukke hende ud da jeg ik tror at hun kommer tillbage til mig.
    skal jeg bare prøve lykken . eller skal jeg vente til jeg stoler mere på hende ?
    mvh Diana
    (bumlemissen) smiley


  • #3   28. sep 2009 Tiger var vant til at være ude fra der hvor han kom, så jeg har holdt ham og hans bror inde et stk tid, så de kunne vænne sig til at være her. Alle mine katte kommer når der bliver kaldt (og her hvor vi bor, er der ingen fare for påkørsel)
    Ja jeg kunne ha givet ham sele på, men det har han aldrig prøvet før, og han har skam været ude siden han endte i træet, uden at lave samme nr. Der var vist bare for meget fart på.


  • Diana S
    Diana S Tilmeldt:
    sep 2009

    Følger: 1 Katte: 2 Svar: 5
    #4   28. sep 2009 Heej
    jeg har haft hende ude i sele. men er stadig ik sikker. da hendes gamle ejer ik bor så langt væk fra os af. og vi har et tog i baghaven. så ved ik lige hvad jeg skal gøre med hende hehe . vil jo rigtig gerne have hende ud så hun kunne hygge sig med de andre katter der render rundt mvh Diana


  • Diana S
    Diana S Tilmeldt:
    sep 2009

    Følger: 1 Katte: 2 Svar: 5
    #5   28. sep 2009 Ja det kunne man nu godt .
    men hun springer bare over hegnet. hvis hun kan komme til det.
    Men kan jo bare prøve . hun ved jo hvor hun bor da jeg har holdt hende inde i 3 uger. så hun kunne vende sig til os og lugte .
    men siger da m,ange tak for hjælpen og snakket det var hyggeligt smiler ,
    forsat goddag. till jer alle smiley
    Mvh DIana
    (bumlemissen)


  • Diana S
    Diana S Tilmeldt:
    sep 2009

    Følger: 1 Katte: 2 Svar: 5
    #6   29. sep 2009 Heeej sorry jeg smuttede så hurtig i går. .
    skulle til time. men jeg takker for jeres råd. det har hjulpet. hun har været ude i går og i dag. og hun går os bare i numsen hele tiden. hehe hun tør ik rigtig at komme ud så vi lader vores dør stå åben. så hun elsv kan komme ud og ind når hun vil. så det er rigtig lækkert. smiler
    HIlsen DIana


Kommentér på:
Første gang ude

Annonce