{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
450 visninger | Oprettet:

Ude for første gang {{forumTopicSubject}}

I dag besluttede jeg mig for at lade Kiwi gå med mig ud og hænge vasketøj op ude i haven! Han har jo været her i knap en måned nu så jeg tænkte at jeg godt kunne lade ham snuse til hvad det vil sige at være ude i det fri. Det var simpelthen så sjovt. Han nærmest listede rund og tjattede til de højre græsstrå ved hækken der bevægede sig i vinden smiley Til at starte med var han kun på fliserne (græsset var han frygtlig nervøs for) og han lignede mest af alt et barn der legede " jorden er forgiftet" da han endelig satte den ene pote ud på græsset smiley Efter jeg havde hængt vasketøjet op tog jeg ham med ind igen og så fik han lidt godt mad. Jeg sidder helt og fortryder at jeg ikke fik taget et par billeder til profilen!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ude for første gang
  • #1   12. jun 2006 Ih det lyder hyggeligt.. Han kan da gå med ud når det evt skal ned- jeg regner os med en ´dag at tage nogle billeder af katten udendørs:-)

  • #2   12. jun 2006 det er da dejligt men hvis du fortryder du ikke tog billeder hvorfor så ikke åbne igen og så tage nogle billeder???

  • #3   12. jun 2006 Ihhh det lyder sjovt.... det skal han nok blive glad for... var han fri eller i snor...

    Naja


  • #4   12. jun 2006 Hehe, det er så hyyggeligt! jeg var på besøg hos min kæreste i Odense (han bor i stuen) og da Mea var hoppet ud af vinduet to gange fik hun altså bare lov til at komme ud og ind som det passede hende, hun er jo tidligere udekat, men når jeg så gik ude i solen sad May ved døren og pev, for vi var jo gået fra hende.. Så May kom i sele, og så kom hun ellers også ud for første gang.. Godt der var hele to mødre og gå og gemme sig på af! hehe

  • #5   12. jun 2006 Hvor lyder det bare hyggeligt.. Jeg skal vist også bare snart have mine med ud igen.. Jeg har lige badet mine for de havde det så varmt..

  • #6   13. jun 2006 Han var desværre ikke i snor - vi kan ikke helt blive enige om herhjemme og han skal være fri eller ej. Jeg er MEGA nervøs for han skal løbe væk og ikke kan finde hjem eller kommer til skade men på den anden side kan jeg også godt se at det ikke er sjovt hvis vi skal holde lukkede viduer og døre hele sommeren. En løbegård har vi ikke helt plads til.. Så lige nu er vi ikke helt sikre på hvordan det kommer til at fungere!

Kommentér på:
Ude for første gang

Annonce