{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
723 visninger | Oprettet:

ude for første gang? {{forumTopicSubject}}

hvornår synes i jeg skal lukke Laurits ud for første gang?
han er vant til at kunne gå ud der hvor han boede før og kan sagtens bruge kattelem.

jeg fik ham lørdag aften og har haft ham ude i sele om søndagen, dog virkede han ret skræmt og ville ikke mere end et par meter væk fra døren før han ville ind igen. Men nu er han begyndt at virke ret intresseret i hvad der sker udenfor og er meget intresseret i døren udtil.
Der er sat kattelem i døren, men den er lige pt dækket med tape, så tror ikke han har opdaget at den er der.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ude for første gang?
  • #1   22. dec 2009 Der skal mindst gå 14 dage eller 3uger inden du lukker ham ud første gang ,han skal kende sit hjem inden smiley

  • #2   22. dec 2009 mener også mindst 14 dg en god ide er at lægge missens kattegrus ud lidt omkring jeres have...

  • #3   22. dec 2009 <b>Mindst 14 dage, gerne lidt længere

  • #4   24. dec 2009 tak for svarene!

    hvordan synes i det ville være bedst at gøre det når han må komme ud? Skal vi bare åbne kattelemmen og vise ham den og lade ham selv om resten eller skal vi tage ham med ud på gåtur?


  • #5   25. dec 2009 <b>Som maria f siger så vent ihvertfald til efter nytårsaften, og gerne en del længere. det bedste du kan gøre er at lade ham klare det i sit helt eget tempo. aldrig pres dem til det. de gange min mors katte har skullet ud har hun bare åbnet døren, og ladet dem gå ud i eget tempo, også er døren stået åben så de kunne komme ind med det samme hvis de blev skræmt eller sådan noget.
    det er self. nemmest og gøre om sommeren..
    men det kunne være en god ide og vente til sommer, for der er heller ikke så koldt..

    men du skal ihvertfald ikke løfte katten op og begynde at gå væk fra hjemmet, hvis den så bliver skræmt stikker den af, og kan måske ikke finde hjem igen


Kommentér på:
ude for første gang?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce