{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
909 visninger | Oprettet:

HAN ER KOMMET HJEM! {{forumTopicSubject}}

Ja, min kat Kaj kom hjem igen igår morges efter 1 år, ja faktisk mere. Jeg blev så glad! Men samtidig bekymret for om han ville komme hjem igen i dag? smiley
Men han kom hjem igen her fra snart en time siden, og ligger nu her ved siden af mig og halvsover i min seng. Hvor er han dejlig!
Var så bange for at han ikke kom igen! Men det er jeg også når han bliver lukket ud her inden vi skal sove.. Men måske bliver han inde i nat, ved ikke x)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HAN ER KOMMET HJEM!
  • #1   29. sep 2009 dejligt for dig....

    men tænk om han smutter igen....1 år eller mere

    råd.....byg en løbegård til ham, så behøver du ikke gå i uvidenhed mere....så ved du hvor han er


  • #2   29. sep 2009 tillykke med det, ej hvor dejligt for jer...

    lukket ude.... hmm
    jeg ville nok holde ham inde måske et par dage lige for at han skal finde ud af at det er hans hjem igen og for at få tjekket op på om han måske skulle være blevet syg, det kan måske godt være en grund til han er kommet hjem efter så lang tid væk.

    men endnu en gang tillykke med hans hjemkomst.


  • #3   29. sep 2009 Desværre er han blevet lukket ud nu. Må heller ikke have ham inde desværre. smiley

  • #4   29. sep 2009 må ikke...
    hvorfor må du ikke ha ham inde....


  • #5   29. sep 2009 Jeg må ikke om natten fordi han går og mjaver, eller jo om vinteren var han for det meste inde.. Ikke noget der generer mig som sådan, da det jo ikke er hele tiden.
    Men lad vær med at skriv så surt, da jeg jo ikke selv kan bestemme det desværre, var det op til mig var han inde lige nu.. ;o)


  • #6   29. sep 2009 det var nu på ingen måde ment surt, men som et undrene spørgsmål, over at du må ha kat om dagen og ikke om natten.

  • #7   29. sep 2009 Ok, syntes bare det virkede som surt. :o)

  • #8   29. sep 2009 Hej Nanna det er godt at han har fundet hjem men til hvad..............jeg forstår overhoved ikke hvorfor du ikke må have den inde om natten og for hvem...............bor du i en ejendom hvor man ikke må have husdyr eller.............og hvis ikke kan jeg slet ikke forstå hvorfor man anskaffer sig et dyr som skal gå frit hele natten og leve som en vildkat.............er der noget som jeg har misforstået...........så må du sige til og det er ikke at blive sur..........men konsikvent...........kh. Løverne

  • #9   30. sep 2009 DEJLIGT han er kommet hjem.....

  • #10   30. sep 2009 hvis i ser hendes profil er hun kun 14 /12 er ikk helt til at finde ud af, så måske det er forældrene de rhar opsat reglerne om at den ikk må være inde om natten

  • #11   30. sep 2009 Hej nanna

    problemet med din mis kan jo være nu at han har opholdt sig hos en anden familie i det år der er gået, og der søger han måske hen igen.
    Men dejligt for dig at du har din mis igen.
    Ps: Kan du ikke få lavet et kattebur til ham så ved du da hvor han er, jeg må også lukke min missedreng ud af soveværelset om natten han larmer også og har få lavet en kattegård til ham af samme grund.


  • #12   30. sep 2009 Først rigtig meget tillykke med at han er kommet hjem.
    Jeg tænkte på om han er neutraliseret?
    Hvis ikke er sansynligheden for at han render på dame-sjov større.
    Jeg synes bestemt han skal neutraliseres, hvis han ikke allerede er det, det kan også hjælpe mod at han 'larmer' om natten.
    Øretatovering er også en rigtig god idé, hvis han har en anden familie, som han har været hos det år eller finder en ny kan de se han hører til et andet sted og finde frem til jer.
    Og så en løbegård til ham, det er en god investering.
    Bedste Hilsner
    Pia


  • #13   30. sep 2009 Hm min dreng er kastreret for mange år siden, det er han ligeglad med han vil larme om natten. smiley

  • #14   30. sep 2009 min kastreret kat larmer også om natten, hvis ikke vi søger for at holde ham vågen og aktiv mindst to timer før vi selv skal i seng. det er svært at holde ham vågen når han er træt men jeg ville helre bruge hele aftenen på det end at blive vækket ti gange om natten på hans larm.

    det kunne være et forsøg værd nanna&kaj.


  • #15   30. sep 2009 den eneste vi har hjemme pt....sover i sengen om natten..han gider ikke være ude..ingen af vores katte har larmet på noget tidpunkt..men havde da osse en der var væk i 17måneder inden at han valgte at komme hjem igen

  • #16   30. sep 2009
    Nanna , fortæl dine forældre, hvor glad du er for at Kaj er kommet hjem. Der må kunne findes en løsning, fx at han altid har adgang gennem kattelem til et bryggers. Hvis jeg blev smidt ud hver nat, så tror jeg også jeg ville løbe hjemmefra og prøve at finde et bedre sted - og da særligt på denne årstid hvor det bliver koldt om natten.
    Hvis han ikke er kastreret kan I også risikere, at han render på langtur igen. Så jeg synes I burde få ham kastreret.


  • #17   30. sep 2009 Altså han er heller ikke ude om natten hver evig eneste dag, og om vinteren og efteråret er han altså tit inde. Men det jeg mente var, at han ikke måtte være inde i går.
    Men jeg kan ikke selv bestemme desværre.


  • #18   30. sep 2009 Desuden står han tit selv hver nat og mjaver foran døren fordi han vil ud

  • #19   30. sep 2009 Jeg forstår slet ikke, at han ikke måtte være inde, når han lige var kommet hjem efter så lang tid. En skam du ikke selv kan bestemme, for det lyder til at du har mere fornemmelse for, hvordan man tager godt imod en kat, der lige er kommet hjem fra langfart, end dine forældre har.

    En kattelem kunne være sagen.


  • #20   30. sep 2009 Men tro nu ikke vi er onde ved ham, for det er vi ikke. Men et kattelem er nok ikke løsningen hos os. Kommer der ikke bare fremmede katte med ind?

  • #21   1. okt 2009 Tja, i de mange år vi havde kattelem, kom der kun én fremmed kat ind én gang ... men jeg har da godt nok hørt om nogen, hvor fremmede katte går ind ad kattelemmen, så kan ikke garantere, at det ikke sker.

    Og hvor er han da forresten fin, ham Kaj smiley Jeg kan se at han nyder at ligge i sengen.

    Håber I finder ud af det, så han ikke får lyst til at rende væk igen.


  • Birgitte A
    Birgitte A Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #22   1. okt 2009 lyder smart men siger man ikke at katte ikke bør gå med halsbånd i tilfælde af de hænger fast i en busk, en gren eller ling??

  • #23   2. okt 2009 Hvad så hvis han hænger fast i krattet hvor han tit går rundt? Eller oppe i et træ?

    Ja, han er også en rigtig dejlig kat! smiley Det bedste sted man kan ligge er efter hans mening i sengen, hihi. smiley


Kommentér på:
HAN ER KOMMET HJEM!

Annonce