Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvis man flytter..
  • #1   30. sep 2009 Du skal holde dem inde i mindst 14 dage - jeg ville nok anbefale en måned... og så vil jeg klart anbefale at hegne haven ind;)

• #2   30. sep 2009 Risikoen for kattene løber tilbage er stor. De kommer til et sted hvor andre har deres territorie.

Det gamle sted var rangordenen på plads.

- og ellers giver jeg dkkorat ret

• #3   30. sep 2009 Jeg ville holde den inde i et godt stykke tid efterfulgt af nogle uger, hvor den kun kommer ud i snor.
    Da jeg boede hjemme flyttede vi med 2 katte til den anden ende af byen (2-3 km). Vi havde en mor + en killing (kan ikke huske hvor gammel)
    Moren ville bare ikke affinde sig med det nye hjem og blev ved med at løbe tilbage til vores gamle hus. Den endte med at blive aflivet, da de nye ejere af huset ikke ville overtage katten og det var umuligt for os at få den til at blive i vores nye hus.

• #4   30. sep 2009 Åhhh det var jo ikke lige det, jeg ville høre:o(

• #5   30. sep 2009
    Jeg tænker, at en god start kan have betydning for hvordan katten finder sig til rette i det nye hus. Så vil foreslå Feliway-spray (spray transportkassen og det nye hjem) og at have et hyggerum klar med kattens yndlingsting, godbidder, vand, bakke, osv, hvor den kan være de første kaotiske timer efter I er flyttet ind - gerne sammen med dig, eller en anden katten er tryg ved.
    Og sørg for, at katten ikke får mulighed for at smutte ud, før den er faldet godt til i den nye bolig.

• #6   30. sep 2009 Ja det tænkte jeg nok Kenneth..men det var bare min historie smiley
    Killingen faldt fint til og blev 15 år eller noget i den stil. Hunkatten var bare for gammel og inkarneret til at finde sig i noget som helst og min mor syntes det var dyrplageri at holde en kat indendørs, som alle dage var vant til at komme ud.
    Uanset ville jeg holde katten inde i lang tid efterfulgt af ture i snor i noget tid.
    Held og lykke med det smiley

Kommentér på:
Hvis man flytter..

Annonce