334 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
Hvis man flytter.. Hvis man flytter..
Hej....hvis man nu skal flytte til et andet hus i samme by, hvordan reagere kattene på det og nogen forholdsregler udover at holde dem inde i 1-2 uger, inden de må komme ud????
0 synes godt om
dec 2004
Følger: 253 Følgere: 209 Katte: 17 Annoncer: 1 Emner: 69 Svar: 3.131
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.012
Det gamle sted var rangordenen på plads.
- og ellers giver jeg dkkorat ret
dec 2008
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 11 Svar: 204
Da jeg boede hjemme flyttede vi med 2 katte til den anden ende af byen (2-3 km). Vi havde en mor + en killing (kan ikke huske hvor gammel)
Moren ville bare ikke affinde sig med det nye hjem og blev ved med at løbe tilbage til vores gamle hus. Den endte med at blive aflivet, da de nye ejere af huset ikke ville overtage katten og det var umuligt for os at få den til at blive i vores nye hus.
nov 2007
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 3 Svar: 4
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
Jeg tænker, at en god start kan have betydning for hvordan katten finder sig til rette i det nye hus. Så vil foreslå Feliway-spray (spray transportkassen og det nye hjem) og at have et hyggerum klar med kattens yndlingsting, godbidder, vand, bakke, osv, hvor den kan være de første kaotiske timer efter I er flyttet ind - gerne sammen med dig, eller en anden katten er tryg ved.
Og sørg for, at katten ikke får mulighed for at smutte ud, før den er faldet godt til i den nye bolig.
dec 2008
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 11 Svar: 204
Killingen faldt fint til og blev 15 år eller noget i den stil. Hunkatten var bare for gammel og inkarneret til at finde sig i noget som helst og min mor syntes det var dyrplageri at holde en kat indendørs, som alle dage var vant til at komme ud.
Uanset ville jeg holde katten inde i lang tid efterfulgt af ture i snor i noget tid.
Held og lykke med det
Hvis man flytter..