1.829 visninger
|
Oprettet:
lopper hvad gør jeg?? {{forumTopicSubject}}
ja min maincoon mille er hårdt angrebet af loppe, og det samme er mig og mine børn.
jeg har prøvet frontline cobo vet og avantage, jeg har gjort rent , vasket allt løse stof ting, sengetøj osv, og har sprøjtet med noget loppegift.
er ved at give op nu, så håber på nogen med gode råd herinde??
mille har mange 100 lopper der løber på hende, hun er ved at være godt hårløs, har meget ondt af hende.
og mig og drengene er et stort sår.
så kom med alle de råd i har.
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.112
aug 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 3 Emner: 4 Svar: 26
og må ik prøve med noget nyt før om 4uger
aug 2007
ved du hvor de kan købes
aug 2007
mar 2009
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 2
Men vi bruger en ny hundeshampoo som kan købes i den dyrebutik hvor jeg arbejder, 'Himmelhunden' i frederikshavn, men ellers kan den sikkert også købes på nettet. Det hedder: Tropiclean, og det er et naturprodukt med noget olie fra et neem-træ, og det er netop dette, som utøjet ikke kan lide.. Man kan vaske dyrene med det så tit som man har brug for, og det giver oven i købet en flot pels, så den kan også bruges som ganske almindeligt shampoo (:
Har ind til videre kun set gode resultater, både fra kunder og på min hund og min kat (:
okt 2009
Følger: 62 Følgere: 58 Katte: 7 Emner: 8 Svar: 37
aug 2007
har født en lille pige for 5 uger siden og hun bliver os bidt, er bare ved at være tudefærdig over det.
bruger mange timer om dagen på at støvsuge tørre af osv som dyrelægen sage, men må indrømme jeg er ved at opgive.
og har så ondt af mille som har så mange lopper at hun er fuld af sår og efterhånden godt hårløs
sep 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 5 Svar: 71
Det er helt nødvendig med loppemidler på recept fra dyrlægen!
aug 2007
men vil da lige prøve at ringe igen og spørge efter noget på reccept.
aug 2007
sep 2009
Følger: 2 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 3
Vi har desværre lige fået aflivet vores kat pga alderdom, og han havde et mildere loppeangreb inden, men nu hvor han ikke er her mere, går de løs på min søn i stedet for. Han ligner simpelt hen noget der er løgn, med alle de sår.
Jeg kan se de små bæster hoppe rundt, og støvsuger, vasker sengetøj og mere, men det hjælper ikke.
Fik at vide på apoteket at man ikke længere kan få noget til at behandle omgivelser med ? Kan det virkelig passe?
sep 2009
Følger: 2 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 3
Fik sprayet tæpper i børneværelset og gulve andre steder -men havde faktisk troet det ville tørre ind, hvilket det ikke gør. Gad vide om jeg har gjort det forkert?
aug 2007
det var noget af det første jeg gjorde ,men det har ikke hjulpet.
vi har nu prøvet den pille der skal slå de voksne ihjel, men det virker kun kort tid, og nu er hun fuld af lopper igen.
kan et kat godt være overfølsom for de sataner??, mille har tabt sig 1kg på de 4 uger der har varet nu,hendes pels taber hun os kæmpe totter af.
vi bliver alle bidt lige meget , og hun er stadig fyldt med lopper , selvom jeg gør rent 3 timer om dagen og kæmmer hende 2 gange dagligt.
nogen der har erfaring med de selvskaber der kommer og sprøjter huset??, er det ikke bare spild af penge når hun stadig har lopper på sig?
lopper hvad gør jeg??