{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.829 visninger | Oprettet:

lopper hvad gør jeg?? {{forumTopicSubject}}

ja min maincoon mille er hårdt angrebet af loppe, og det samme er mig og mine børn.
jeg har prøvet frontline cobo vet og avantage, jeg har gjort rent , vasket allt løse stof ting, sengetøj osv, og har sprøjtet med noget loppegift.

er ved at give op nu, så håber på nogen med gode råd herinde??
mille har mange 100 lopper der løber på hende, hun er ved at være godt hårløs, har meget ondt af hende.
og mig og drengene er et stort sår.

så kom med alle de råd i har.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lopper hvad gør jeg??
  • #1   3. okt 2009 brug et andet loppemiddel

• #2   3. okt 2009 har fået afvide der ik er flere
    og må ik prøve med noget nyt før om 4uger

• #4   3. okt 2009 amigo - tusind tak, det er lige præsis de levende lopper der er problemet kan ikke komme af med dem.
    ved du hvor de kan købes

• #6   3. okt 2009 hun fik igår et produkt der skulle ta alle æg og pupper, vil det så ikke ha virke når hun får det her samtidlig

• #8   3. okt 2009 har du prøvet nogen form for loppeshampoo så? Vi har også efterhånden opgivet alle de loppekure her, har på fornemmelsen at lopperne er blevet resistente..
    Men vi bruger en ny hundeshampoo som kan købes i den dyrebutik hvor jeg arbejder, 'Himmelhunden' i frederikshavn, men ellers kan den sikkert også købes på nettet. Det hedder: Tropiclean, og det er et naturprodukt med noget olie fra et neem-træ, og det er netop dette, som utøjet ikke kan lide.. Man kan vaske dyrene med det så tit som man har brug for, og det giver oven i købet en flot pels, så den kan også bruges som ganske almindeligt shampoo (:
    Har ind til videre kun set gode resultater, både fra kunder og på min hund og min kat (:

• #9   3. okt 2009 så når lopperne bider, dør de og til sidst er der ikke flere

• #12   3. okt 2009 felis - har gjort alt det du har skrevet 2 gange nu, men det har bare ingen effekt, jeg forstår det virkelig ikke.
    har født en lille pige for 5 uger siden og hun bliver os bidt, er bare ved at være tudefærdig over det.
    bruger mange timer om dagen på at støvsuge tørre af osv som dyrelægen sage, men må indrømme jeg er ved at opgive.
    og har så ondt af mille som har så mange lopper at hun er fuld af sår og efterhånden godt hårløs

• #15   4. okt 2009 Lopper er blevet resistente imod mange midler man kan købe i håndkøb på apoteket og andre steder :o( Også Advantage Combo!!

Det er helt nødvendig med loppemidler på recept fra dyrlægen!

• #16   4. okt 2009 ok har bare haft fat i min dyrelæge to gange nu, og fortalt hvor slemt det er og hvad jeg har prøvet, og de siger bare jeg har gjort alt.
    men vil da lige prøve at ringe igen og spørge efter noget på reccept.

• #17   4. okt 2009 og vil da os lige tjekke det link

• #18   8. okt 2009 Hej -hvordan er det gået?
    Vi har desværre lige fået aflivet vores kat pga alderdom, og han havde et mildere loppeangreb inden, men nu hvor han ikke er her mere, går de løs på min søn i stedet for. Han ligner simpelt hen noget der er løgn, med alle de sår.
    Jeg kan se de små bæster hoppe rundt, og støvsuger, vasker sengetøj og mere, men det hjælper ikke.
    Fik at vide på apoteket at man ikke længere kan få noget til at behandle omgivelser med ? Kan det virkelig passe?

• #20   9. okt 2009 Var i bauhaus i går, og købe Trinol 810...
    Fik sprayet tæpper i børneværelset og gulve andre steder -men havde faktisk troet det ville tørre ind, hvilket det ikke gør. Gad vide om jeg har gjort det forkert?

• #21   11. okt 2009 vi har sprøjet alt med trilnol 810.
    det var noget af det første jeg gjorde ,men det har ikke hjulpet.
    vi har nu prøvet den pille der skal slå de voksne ihjel, men det virker kun kort tid, og nu er hun fuld af lopper igen.
    kan et kat godt være overfølsom for de sataner??, mille har tabt sig 1kg på de 4 uger der har varet nu,hendes pels taber hun os kæmpe totter af.

vi bliver alle bidt lige meget , og hun er stadig fyldt med lopper , selvom jeg gør rent 3 timer om dagen og kæmmer hende 2 gange dagligt.

nogen der har erfaring med de selvskaber der kommer og sprøjter huset??, er det ikke bare spild af penge når hun stadig har lopper på sig?

Kommentér på:
lopper hvad gør jeg??

Annonce