659 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Dårlig mave og afføringsprøve:( Dårlig mave og afføringsprøve:(

Min stakkels lille Misling har haft dårlig mave et stykke tid nu, han har også fået skåne foder og massevis af antibiotika, men intet har hjulpet, så nu har jeg sendt en afføringsprøve afsted.
Men dyrlægen frygter det måske er blevet kronisk, så mit spørgsmål lyder så, vil han lide under det hvis det er blevet kronisk?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af betonaffald 2.500 kr.
  • Opgravning af rødder fra buksbom busk 1.000 kr.
  • Rengøring af køleskab og 3 fryse skuffer 700 kr.
  • Udskift S16 kraftstik 1.800 kr.
  • VVS-montering og -reparationer 1.040 kr.
  • Hæk klipning ca 12m og taget toppen af 4 træer de er ca 2 1/2 m 3.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dårlig mave og afføringsprøve:(
  • #1   8. okt 2009 hvis det er blevet kronisk, så ja, så vil han jo altid have tilbagevendende dårlig mave. Hvorfor har dyrlægen ikke taget afføringsprøve noget før?

• #2   8. okt 2009 Kronisk = noget der altid er der

• #3   8. okt 2009 Åh, det er synd for din kat! Man ved jo selv hvor afkræftet man bliver af dårlig mave. Håber dyrlægen finder ud af noget klogt med den afføringsprøve!!

• #4   8. okt 2009 Mine katte får konstant IAMS blandet op med hills eller royal canin killigefoder. Den ene kan simpelthen ikke tåle alminelig foder, så det kunne være du skulle prøve med det. For lægen kunne heller ikke finde ud af hvad der var galt og jeg var også blevet træt af en stakkels syg kat og heletiden pubad i bagdelen. Så IAMS var løsningen, nu har han det godt igen:)

• #5   8. okt 2009 Tak for alle jeres gode råd.
    Jeg kan ikke rigtigt fodre med Iams eller RC for det kan Thor ikke tåle så får han dårlig mave, han kan kun tåle Hills.
    Men han har kunne spise Specifik vådfoder uden problemer så måske ikke han også kunne få Specifik tørfoder?
    Tænker nemlig at det måske er Hills Misling ikke kan tåle, og han har også før kunne tåle Specifik vådfoder.
    Men nu vil jeg lige se hvad dyrlægen finder ud af mht afføringsprøven.

Kommentér på:
Dårlig mave og afføringsprøve:(

Annonce