{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
974 visninger | Oprettet:

Hankat og killing. slåsler eller leger {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.

Jeg er ny her inde, så ved ikke helt hvordan det hele er.
Men jeg har spørgsmål angående mine katte og håber i kan hjælpe mig.

Jeg har haft en hankat i 2år, (inde kat), og synes det var på tid han fik en lille bror.

Så jeg har anskaffet mig en killing (hankat).

Den gamle kat er en stille kat, elsker at ligge sammen med andre mennesker.. men er ikke steriliseret.

Den lille killing elsker at løbe rundt, som om den har fut i røven hehe.

Første gang de så hinanden, der gjorde den lille sig stor. (kroppen og halen). Hvor den stor den væst af den, hver gang.

Så jeg jeg valgte at sætte den lille i et værelse hvor døren står på klem. De kunne kun se hinanden, og lugte til hinanden. (første dag)

Anden dag.

Der lukker jeg dem ud på skift. Så de lære hinandens lugte, + viser den gamle at den ny er velkommen. Men stadig viser den stor opmærksomhed... Den stor Væser stadig af den lille. Men den lille gør sig ikke stor mere. (den vil kun lege)..

Dag 3: Den stor er stoppet med at væse af den lille. Og jeg lagde dem sammen mens de sov, og de gjorde intet. De lade sig bare sammen...

Det ser ud som om de kan enes. Men problemet er bare. Jeg kender ikke forskllen på slås og lege. Og når de leger, så der det lidt voldsomt ud. Og den lille piver en gang i mellem. Men vælger hver gang at gå på den stor.. også skiftes de til at jage hinanden.

Hvordan ved man om de kan enes og om de leger eller slåser ?

ER der tegn jeg skal kigge efter ?.

Når de leger, så bider de hinanden. (tror ikke det er hårdt, fordi de har intet mærker fået.

I må meget gerne spørge hvis jeg mangler at informere jer om noget. Vil gerne beholde vores ny medlem. Men de skal jo enes...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hankat og killing. slåsler eller leger
Kommentér på:
Hankat og killing. slåsler eller leger

Annonce