457 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

"Mor-syg" "Mor-syg"

Hejsa vores kat er helt vildt "mor-syg" den vil være ved mig hele tiden, i samme rum som mig , sove ved mig. og når jeg kommer hjem fra arbejde miaver en og går rundt mine ben til jeg tager den op. Det er som regel mig der tømmer kattebakke og giver den mad og godbidder men nu er vi begyndt på at min kæreste også forkæler den lidt for at få den til at være mere hos ham. Og hvis jeg tager katten og sætter den op til min kæretse er den der til jeg f.eks rejser mig eller bare noget andet. Selv når jeg går i bad liggerkatten ude på toilettet og venter på mig. Sætter jeg den ud i gangen og lukker døren miaver den til jeg kommer ud eller tio vi ikke kan holde ud at høre på hans miaven mere. Det er en snart 6 måneder gammel hankat der er tale om. Har i nogle råd til os.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af et hvepserede på størrelse med en håndbold lige ved indgangen til mit hus 1.000 kr.
  • Sætte 2 lamper op 800 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "Mor-syg"
  • #1   22. okt 2009 mange katte vælger én at kaste deres tillid og kærlighed på. Den har så valgt dig smiley -det skal du da bare være glad for. Du har fået en rigtig puttegøj som eeeelsker sin moar!
    Har i andre katte? En anden kat kan hjælpe en del, så har den én at lege med og være sammen med, så er den ikke så afhængig af dig.

• #2   22. okt 2009 Emig med det DK MISLING skriver.. Måske en han kunne lege med så vil det hjælpe på det, men dejligt han er så glad for dig og kæle ;o)

• #3   22. okt 2009 Jeg elsker uden tvivl min kat og det er ikke fordi at det genere mig men nogle gange er det bare rart at være lidt alene uden en katten hængende efter en og lege "kongens efterfølger". Hvis du forstår hvad jeg mener. Lige nu ligger han på stolen ved siden af mig og sover men den mindste bevægelse jeg laver så vågner han og kigger for hvad nu hvis jeg gik ud i køkkenet eller ind i et andet rum.

• #4   22. okt 2009 Han er en alletiders dejlig kælen killing som også er en lømmel af og til og når vi så siger NEJ Felix når han går noget han ikke må kigger han på mig som om han siger " mig! jeg gjorde ikke noget! Vel Mor? Også skal han op og kæle som om han siger undskyld

• #5   22. okt 2009 uha... han lyder som en ubetinget rigtig dejlig kat smiley hehe.... jeg vil tro at en legekammerat vil hjælpe rigtig meget, også for hans skyld, så han kan udfolde sig og få noget modspil fra en rigtig kat.

To katte giver ikke dobbelt så meget arbejde, men dobbelt så meget glæde smiley

• #6   22. okt 2009 min lille misling ville osse op og hænge lige i starten men nu leger hun med mine store misser på et 1 års tid smiley trodds for hun kun bliver 9 uger på lørdag men de er så søde ved hende

• #7   22. okt 2009 Ha ha kender til "problemet" som jo er skønt. Min britte har været extrem morsyg siden han kom ind ad døren som killing og han havde en storebror at lege med.
    Han kender ik normerne for hva en britte gør, jeg kalder ham en velcrokat...han skal helst ligge hos mig 24/7, men jeg elsker også ham så det er jo skøn gensidig kærlighed.
    Så nyd det. Katten vælger jo selv sin slave og så må din kæreste nyde det på sidelinien...

• #8   22. okt 2009 Glemte at sige at min er nu 3 år gammel.
    Når jeg er i bad lukker han bare døren op og kommer ud t mig, han elsker vand....

• #9   22. okt 2009 Forstår godt hvad du mener ;o))) Men være glad for at det ikke bare var en kat der bare sov -sked og åd) Ja undskyld jeg er så ligefrem *ss* .....
    Jeg har selv katte der er morsyg så kender godt til det, men jeg nyder det for har en gammel kat der ikke gider noget hun sover bare og spiser og snakker engang imellem, men det er også okay hun har altid været egen på en god måde...
    Kenzo vores nye skovkat skal altid med mig på wc, jeg kan ikke lukke døren når man skal lave stort'' for så står 3 katte og skraber på døren og vil ind Loool ;o)) Når jeg snakker i tlf og det er vigtigt må jeg gå ind i et andet rum for ellers står 2 katte og vil være med i samtalen, de er bare for dejlig... (Det er og have en god kat eller katte ;o)
    Men prøv måske og overveje en kat mere måske,, hvis det er så træls!! Han er Meget glad for dig helt sikkert.. Det kan man høre..

• #10   23. okt 2009 Min killing er lige så mor-syg, og jeg nyder det:-)
    Når jeg sidder her ved min computer, har han en stol ved siden af, og der ligger han, hele tiden:-)
    Jeg er så også alene med ham, men vil nu sige, at når min kæreste er på besøg, så er han altså også ret spændende:-)

Kommentér på:
"Mor-syg"

Annonce