{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "mor" syg kat :)
  • #1   19. apr 2011 Hi hi.. Sådan er min hver dag! Hun er så mor-syg, at det er helt vildt.

Hvor jeg er, der er hun. Og Gud nåde og trøste mig, hvis hun ikke lige ser, hvor jeg er gået hen! Så miaver hun hjerteskærende til jeg kalder og derefter får jeg "skæld-ud", når hun kommer ind til mig:)

Jeg syntes da det er meget sødt, men engang imellem kunne jeg godt tænke mig, hun også var lidt far-syg:)

• #2   19. apr 2011 Hi hi sådan er begge mine britter, hver dag 24-7.
    Og jeg siger altid at jeg har velcro katte. den lille ny på nu 8 mdr kan ikke engang blive liggende og sove hvis jeg går på wc, når jeg kommer ud smider han sig på gulvet og piver...
    Ha ha Karina, når jeg har været ude og det behøver ik være mere en 20 min, så er de som om jeg har været væk i 14 dage....

• #3   19. apr 2011 Sådan er min også idag får bare skældud hvis jeg er væk 2 sek og jeg kommer tilbage hihi han er først lige begyndt på idag smiley

• #4   19. apr 2011 Den ældste af mine, på 4 år, skaber sig vildt hvis klokken blir over 15, for kl.15 får man tun og gud nåde trøste mig hvis klokken blir mere.....

• #5   19. apr 2011 det kunne værekedsomhed hvis du kun har en kat

• #6   19. apr 2011 Især den ene af mine katte render i hælene på mig i døgndrift, han miaver/snakker hele tiden. Er han faldet i søvn og jeg er væk, så hyler han. Jeg kalder ham hundehvalpen. Synes det er hyggeligt.

• #7   20. apr 2011 ja sådan en har jeg også... og de fleste dage har jeg en snot fornærmet hun-mis, som simpelthen ikke kan forstå at hun ikke kan hænge på mig konstant og altid... og hvis jeg lukker døren til soveværelset. PUHA så er jeg den rene djævel, for der er ikke nogen bedre sted end at putte hos mor... haha

men jeg elsker det jo også smiley det viser bare at hun gerne vil mig smiley

Kommentér på:
"mor" syg kat :)

Annonce