{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
722 visninger | Oprettet:

Er det bare mig, eller? {{forumTopicSubject}}

Igår morges sad jeg med en veninde og fik kaffe og morgenbrød og snakkede.
Hawkeye ville så lege med hende, og kom til at bruge hans klør på hende.
Hun sagde av! og kiggede på ham, og knaldede ham så sådan en på siden af hovedet!

Der var absolut ingen reaktion fra hendes side, ingen undskyld, ingen overraskelse eller noget...

Og jeg var simpelthen så overrasket at jeg ikke sagde et ord!
Hun gik så et kvarters tid efter.

Jeg kontaktede hende senere, og fortalte hende at hun ALDRIG skal bryde sig om at slå min killing igen.
Og at hun desuden ikke er velkommen her længere...

Hawkeye blev meget bange, og har sovet en hel del siden da.
Og har her til morgen kastet op.
Ved selvfølgelig ikke om det er derfor.

Mit venskab med min veninde er ovre.
Hawkeye er min lille baby, og ingen skal gøre ham ondt.
Og det var ikke en reaktion, det var med vilje, det var der ingen tvivl om.

Nogle mener jeg overreagere, hvad mener i?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er det bare mig, eller?
  • #1   23. okt 2009 Det lyder som symtomerne på en hjernerystelse hos et menneske,det ville nok være en god ide at ringe og høre dyrlægen ad.

• #2   23. okt 2009 Åh nej smiley

Min dyrlæge åbner vidst om en times tid, så giver jeg dem lige et kald..

Tak for det!

• #3   23. okt 2009 Jeg kan iøvrigt godt forstå din reaktion,jeg havde gjort det samme ingen skal slå min dyr uanset hvor gode venner det så tænder jeg totalt af.

• #4   23. okt 2009 Nemlig!

Og hun har selv en kat.
    Sidst jeg var hos hende, har han ikke vejet mere end en 2-3 kg, og der var han godt 3 år...

• #5   23. okt 2009 Nogle burde bare ikke have dyr,jeg håber din lille mis hurtigt får det godt igen og at det ikke er så slemt,det kan også være chokket men for en sikkerheds skyld synes jeg du skal tale med dyrlægen.Jeg håber du kommer med en opdatering om hvordan det går med den lille fyr

• #6   23. okt 2009 Det skal jeg nok, jeg skal kun et kort smut i Maxi Zoo idag, og så er jeg hos ham resten af dagen, han har været oppe og sove på mig et par gange i løbet af natten, så han er tryg i det mindste...

• #7   23. okt 2009 Det er godt du er hjemme så du kan holde øje med ham hvis han får det værre og oven på den omgang er det også godt han føler sig tryg

• #8   23. okt 2009 Han har sin egen stol her ved siden af mig ved computeren, og den ligger han på lige nu, og leger med min ene fod:-)

• #9   23. okt 2009 Det er da et godt tegn at han vil lege lidt

• #10   23. okt 2009 har snakket med yrlægen, og hun var sikker på det var en hjernerystelse... smiley

• #12   23. okt 2009 Du har ikke overreageret. Hatten af for at du har sagt fra, og du har gjort som du har følt for. Mine venner skal satme heller ikke ligge en hånd på nogen af mine dyr. Har en del veninder som ikke bryder sig om katte, og jeg har sagt til dem, at det er deres eget valg om de vil ind hos mig, de skal bare vide på forhånd at jeg har en del katte, og det er deres hjem, ergo de skal respekteres og have lov til at være der.
    Nu har din veninde så selv kat, og jeg kan godt forstå du fik et chok over det hun gjorde, jeg aner ikke hvordan jeg selv havde reageret.

HÅBER virkelig at han er ok, og han ikke har fået hjernereystelse. Godt du får det tjekket. Lille pus da.... ;(

• #13   23. okt 2009 Han sover rigtig meget, men drikker en masse vand og har været ovre og spise lidt...
    Jeg skal kun lige et smut i Maxi zoo for at købe noget ordenlig mad til ham, og muligvis en hel masse legetøj:-)

Han skal forkæles idag, og nusses og mysses:-)

• #14   23. okt 2009 Sikke da en veninde. Det er jo rystende....

Jeg synes du skal få ham tjekket hos dyrlægen - og derefter sende regningen til din veninde...

• #15   23. okt 2009 Hun VAR min veninde...
    5 års venskab er slut nu.

• #16   23. okt 2009 Sikke da en dum tøs.. sag tpå en pæn måde

Nej du har på ingen måde overregeret..

Jeg havde regeret på samme måde, dog med det samme,hun var blevet smidt ud af mit hjem med det vorms..

Og som en anden skriver, vilj eg kræve dyrlæge regningen betalt..

hmm endnu en gang møgtøs..

Håber din lille misling hurtigt kommer sig..

husk at holde godt øje med ham

• #17   23. okt 2009 Han har lige været bøllebob, og tæsket sin mors hånd, så gubsakken er heldigvis i bedring

• #18   23. okt 2009 Dyrlægen sagde det ikke var nædvendigt at komme derud, men at jeg skulle holde skarpt øje med ham, og skete der noget skulle jeg ringe...

han får en masse at spise nu, det er godt at se smiley

• #19   23. okt 2009 Det var godt du fik snakket med dyrlægen og jeg håber han hurtigt kommer sig igen,god bedring med det lille pus.

• #20   23. okt 2009 Så er der købt legetøj til bettemanden:-)
    Selvom gulvet allerede er FYLDT med legetøj:-)

Og en julekalender til ham:-)

Og hyggesokker til mor, hehe....

• #21   23. okt 2009 hehe, køb da en alligevel smiley

• #22   23. okt 2009 Hun må fandme ha' en skrue løs. Man slår aldrig en kat. men man hæver stemmen istedet for eller siger av.

Synd for ham

• #23   23. okt 2009 Og til det med julekalenderen.. Freja kan ikke tåle Maxi Zoo's kalender

• #24   23. okt 2009 Håber Hawky kan tåle dem, ellers må han få en anden godbid hver dag smiley
    Så må jeg købe en lille sok smiley

• #26   24. okt 2009 hun lyder som en !"#¤%&/()(/&%¤#"¤%&/&%¤#¤%&%¤%¤#¤% - Sry.

• #27   24. okt 2009 SPIS DOG BRØD TIL....... selvfølgelig slår man ikke en kat... MEN... Forskrækkelse og overraskelse og måske også chok over en kat der bruger klør, kan få en ikke overvejet eller en ikke ventet reaktion frem i os alle og måske har et dask set voldsommere ud end det egentlig var, en sådan handling vil meget ofte se voldsommere ud i katteejerens øjne end det egentlig var, det er dog trods alt kun katten og din eks venindes fingre der ved hvor hårdt det dask var..... Brug hovedet og advar dine gæster for fremtiden om at din kat bruger klørene når der bliver kælet med den, og bliv ved med det til du har fået den opdraget...!! Ellers bliver du snart helt venneløs *S* Din veninde har ikke gjort noget i nogen dårlig eller grim hensigt, og fortjener ikke en heksejagt...

• #28   24. okt 2009 Hanne. det har sgu da ikk noget og gøre med og opdragelse alle katte kan da komme til og bruge kløerne når de vil lege, det er altså naturligt, og vil godt li høre din metode til og opdrage en kat til ikke og bruge kløerne når man kæler med den, når det fleste katte som regel pumper når de blir nusset, og der komme kløerne ligesom også frem, det vil jeg fandme godt vide. ærlig talt syntes jeg det er latterligt det du skrive.

Og til Trine P. du har OVERHOVEDET IKK overreageret. og til det med julekalenderen, mine katte fik også dem fra maxi zoo sidste år og de kunne heller ikk tåle dem.

• #29   24. okt 2009 Sandra... At du ikke ved noget om hvordan man opdraget en kat, Beviser kun at du ikke ved hvad du snakker om.....!! og jo, det har netop noget med opdragelse at gøre... en ting du vist ikke har sat dig ind i inden du anskaffede dig en kat ...!! en kat skal IKKE bruge klør når der nusses !!! og det er noget af det første man lærer sin killing !!! Altså efter at have lært dem at bruge bakken *ggg*

• #30   24. okt 2009 **Nogle mener jeg overreagere, hvad mener i?**

Jeg synes, du har taget det meget, meget pænt. UhA uha, hvis det var min kat hun havde slået på, var hun sgu endt på skadestuen (og jeg i spjældet)

Håber din kat er ok nu ...?

• #31   24. okt 2009 Sandra A - Jeg ved ikke hvor mange katte du har nusset, men jeg har efterhånden nusset en hel del, da jeg både har været på udstilling og arbejdedet på forskellige gårde, haft hest på forskellgie gårde (med gårdkatte selvfølglei, ellers ville det ikke være relevant) og kommer i hjem med katte, og der er det MEGET få katten der bruger kløerne når de bliver nusset..

I leg kan de fleste godt gøre det, med så må man jo lade være med at lege med fingerne..

Men ved nusning er det godt nok ikke de fleste der gør det

• #32   25. okt 2009 Tinka D: han har det meget bedre:-)

Desuden, vil jeg godt lige have lov til at gøre opmærksom på at Hawkeye IKKE blev nusset, han ville lege, derfor brugte han klør!
    Han bruger kun klør når han bliver nusset og begynder at ælte, så kommer de automatisk ud...

• #33   25. okt 2009 Åh, det var godt, han har det bedre nu smiley Håber han er blevet helt frisk. Det ville jo være forfærdeligt, hvis han havde fået skadet nakken eller hjernen eller noget. Godt han har en mor, der ikke lader sådan en dum tøs komme indenfor dørene igen.

• #34   25. okt 2009 Han har det meget bedre, han oplevede hans første blæst og regn her i nat, han sad ved vinduet og kiggede og lyttede, og vendte sig af og til om imod mig og så lidt undrende ud, hvad var det dog for no´get smiley

• #35   25. okt 2009 jep det var ligesom det jeg mente som trine skriver at når de ælter/pumper så kommer kløerne automatisk ud, prøv nu for en gangs skyld og læse hvad der bliver skrevet, inden i skriver. og de kommer også frem når man leger med dem, og hanne pas på hvad du skriver en anden gang, du aner intet om mine katte og deres opdragelse.

• #36   25. okt 2009 Sandra...Jeg ved at en kat ikke bør bruge klør på andet end legetøjet og deres kradsetræ eller bræt, hverken når man nusser dem eller leger med dem og det er netop derfor man ALDRIG leger med killingerne med sine hænder, men bruger legetøjet, måske hængt fast i en pind med en elastik eller snor.....

• #37   25. okt 2009 Sandra...Jeg ved også at du ikke har sat dig ind i hveken, en kats adfærd eller adfærdsproblemer inden du anskaffede dig en kat...

• #38   25. okt 2009 hanne, prøv dog og læs hvad jeg skriver, jeg skriver at en kat bruger klør når den leget og at køerne kommer automatisk ud når den ælter når man nusser med den, det gør det altså automatisk når de ælter,
    og gider du godt lade være med og skrive at jeg ikk har sat mig ind i de ting, du ved ikk en skid om mig, så sys faktisk at du skulle lade ´være med og skrive det når du ikk kender mig eller ved en skid om mine katte.

Kommentér på:
Er det bare mig, eller?

Annonce