{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
485 visninger | Oprettet:

Hellig birma - info {{forumTopicSubject}}

Jeg er den lykkelige ejer af to smukke hellig birmaer.

De har det rigtig godt sammen og de trives sammen. Det er så dejligt.

Nogle gange kan jeg dog godt få ondt af Nando (den mindste), da han er meget social og legesyg, Og Berlioz vil da også gerne lege, men det er KUN når han selv gider. Berlioz vil helst ligge for dig selv men Nando vil så gerne putte :o)

Nu går jeg og leger med tanken om at få en lille killing til. Nando er 1 år gammel og Berlioz er cirka 3 (vides ikke - han er fra internat).

Hvor mange katte har I ??? Kan man mærke stor forskel fra 2 til 3 katte? Er det værre end at gå fra 1 til 2?

Vil meget gerne høre jeres erfaringer.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hellig birma - info
  • #1   24. okt 2009 Hej Mette

Jeg har jo 6 fastboende bimser, og indimellem en stak killinger. Jeg kan kun anbefale dig at få en 3 killing...mine har stor glæde af at der er forskellige at lege, eller putte med...afhængigt af humøret.

• #3   24. okt 2009 Jannie - Min blå dreng (Berlioz) er også MEGET mere til mig end til Nando. Nando er selvfølgelig også en kælemis uden lige og vil meget gerne putte med mig, men han PRØVER virkelig at få Berlioz til at putte og lege med ham.

Og så vil jeg også gerne have en lille birma til. For hold fast hvor er de dejlige og med masser af personlighed!!

Lilje - Det må være dejligt at have så mange, men der må også være en del at se til smiley

• #4   24. okt 2009 Det er kun fint at have flere. For så har de altid en at lege med. Jeg har 5 og de har glæde af hinanden, de leger lidt på skift med hinanden

• #5   24. okt 2009 Jeg husker godt stadig fornemmelsen af 2 til 3 katte. Ren fornøjelse og intet problem her i huset - lige nu har vi 21 og DET er mange 9 af dem er killinger, som heldigvis skal hjemmefra 8 af dem snart.

at have 3, så kan du stadig tage dem med dig rundt hvis du skal på besøg i længere tid

held og lykke

Hilsen Heidi og birambanden

• #6   24. okt 2009 Åh ja Heidi, vi har jo været oppe og runde 16 stk...og det er dejligt, men der er slet ikke tid til at nyde hver enkelt så meget som vi gerne ville. Pt er vi nede på 11 stk, og det er straks nemmere :0)

• #7   24. okt 2009 Ja mine venner og familie klager hele tiden over, at jeg ikke har "tid" til noget...ja så skulle de "sgu" prøve at komme her hjem og være i 1 dag....så skal de blive sat i gang med nogle timers rengøring hver dag samt katteaeri...jeg når simplethen ikke andet for tiden. For jeg VIL bare ikke aflevere asociale killinger eller sky for den sags skyld. Og det får folk helt klart ikke herfra. Nå men i næste uge flytter 3 af dem, så bliver der lidt mere overskud formoder jeg

KH Heidi

Kommentér på:
Hellig birma - info

Annonce