Overvægtig kat! {{forumTopicSubject}}
En af mine katte, Bette, er begyndt at tage en del på
Hun har atid haft lidt til gården og gaden og har fået af vide af dyrlægen da hun blev neutraliseret, at jeg skulle passe på for hun havde fedt omkring tarmene og vejede måske lidt for meget
vi har ikke skiftet kost, de får alle James Wellbeloved - Rice & Lamb.
Hun er meget svær at aktivere.. er godt og grundig doven
Nogen der har foreslag til hvordan jeg får lidt vægt af hende? Skal jeg godt nok have fat i noget andet kost tl hende? Det er nenmlig lidt besværligt med det kost, for mine katte har altid mad stående, da jeg også har en kat der vejer for lidt..
apr 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 3 Emner: 66 Svar: 480
jul 2009
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 83 Svar: 730
apr 2007
Jeg har brugt i formuer på legetøj - bolde, pinde osv, uden at hun gider dem..
apr 2007
apr 2007
Haha.. har skam prøvet en laser.. men igen kommer Bette's dovenskab til syne.. det er jo meget bedre, synes hun, hvis man bare kan sidde på sin flade og glo på den, i stedet for at rende efter den.,.. hehe
okt 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 4 Svar: 34
apr 2007
Mette: Den der bane, kunne jeg godt tænke mig til hende, den tror jeg måske godt kan være et hit
Men syntes bare at det er vildt meget hun har tage på, på så lidt tid :S
dec 2007
Følger: 19 Følgere: 19 Katte: 3 Emner: 5 Svar: 500
Ellers har de rigtigt mange gode legetøjsting på Zooplus, men selvfølgeligt er det ikke sikkert katten bare selv går hen og leger, det kan være man må aktivere dem i stor udstrækning selv. Mange dovne katte er simpelthen katte der er blevet så småtykke, at de ikke orker bevæge sig, netop derfor skal man have gang i dem ellers bliver ovevægten kun værre.
Ellers ville jeg forsøge at give hende lødig vådfoder, uden sukker eller kulhydrater, det består hovedsageligt at våd og kød, og det fylder meget i maven uden at fede, jeg ved flere har haft held med at slanke deres katte med lødigt vådfoder og råt kød.
apr 2007
Jeg kigger lige derinde engang mere.
Overvægtig kat!