{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kattetoilet
  • #1   31. okt 2009 jeg har mc katte så jeg har valgt en kattebakke til store katte og de har altså ikke en bakke hver men nogle gange vælger de også at gå ud og ordne sagerne smiley

  • #2   31. okt 2009 Så stort som muligt!
    Katten skal have mulighed for at gå frem i bakken, så den ikke træder i sin urin og afføring.


  • #3   31. okt 2009 jeg har aldrig hørt om bestemte mål til en kattebakke...

    jeg bruger en stor bed-rouller (stave kan jeg ikke, men jeg mener en af de kasse man skubber ind under sengen) og den virker fint, jeg tror ikke den skal være mindre til min kat og han virker ikke somom han savner plads, så jeg tror det er den perfelte sørrelse til ham....
    men tror helt sikkert at hvis ikke man er der til at tømme efter hvert besøg skal men vælge en bakke der er noget størrer...
    jeg tømmer en-to gange om dagen og det er godt nok syntes han...


  • #4   31. okt 2009 En god idé Lonnie, for de fås i forskellige størrelser. Man skal bare være obs på, at kanterne kan være for høje, hvis man har en kat med gigt (har forbløffende mange ældre katte).

  • #5   31. okt 2009 Hos os kan kattene bedst li den udendørsbakke samt de helt store lukkede.
    Jeg startede med at købe 2 alm bakker, men da de er blevet for lille har jeg købe 3 af de allerstørste lukkede bakker, der fås på marked 2 firkantede og 1 hjørne.
    Den ene af de små står på sønnens værelse, da hans kat sover derinde om natten, men hun bruger den sjældent, da hun foretrækker at gøre det ude.

    Den store hjørnebakke sår ud på den overdækkede terasse i forbindelse med løbegården og de 2 store står ved siden af hinanden
    inde på værelset.

    Her i huset er det ikke nødvendig med en bakke til hver kat og jeg tømmer dem kun 1 gang i døgnet.


  • #6   31. okt 2009 Mine 2 katte bruger et bestemt bed i deres indhegning og udenfor bryggersdøren har de en af de store lukkede bakker med låge i.
    Før jeg flyttede i hus havde de kun den store lukkede bakke. Jeg har aldrig haft mere end en bakke stående. Men jeg har også kun 2 katte.


Kommentér på:
Kattetoilet

Annonce