{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
796 visninger | Oprettet:

Lisette J
Lisette J
Tilmeldt:
6. nov 2009
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6

Skal hun aflives? {{forumTopicSubject}}

Det går bare slet ikke med min hund og money.. Money fik så meget fat i joey i går at han måtte til dyrlæge, og har siden knap turde bevæge sig rundt... Jeg har prøvet alle råd, metoder og tilgange til at føre den sammen, men intet hjælper, så snart hun ser ham flyver hun på ham og så er det ligemeget om han sidder i skøddet hos mig.. Så sker der ikke en klar bedring inden ugen er omme (så har de været sammen i halvanden måned) ser jeg ingen anden udvej en at skille mig af med hende.. Men jeg ved ikke hvordan det er med katte i modsætning til hunde.. Hun er 3 år, ville hun så have bedst af at blive aflivet eller komme et andet sted hen?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skal hun aflives?
  • #1   12. nov 2009 Jeg synes da, hun skal have en chance! Hun er bare så smuk, at det da ikke burde være helt umuligt at finde et andet godt hjem til hende, selvom markedet er så mættet lige nu!

  • Lisette J
    Lisette J Tilmeldt:
    nov 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #2   12. nov 2009 Hun er nemlig en fin kat, og så sød og venlig over for alt og alle andre en Joey... Men det stresser dem begge to at blive her.. og hun er passet med alle vaccinationer og er neutraliseret, så tænker også at hun må være attraktiv, men ved bare at det er svært at få afsat en hund på 3 år, aner ikke hvordan det er med katte...

  • #3   12. nov 2009 Det er nok ikke helt nemt, for der er rigtig mange katte, der mangler nye hjem, og internaterne er vist propfyldte i øjeblikket!

    Men da vovsen kom først, er det jo nok bedst, at den bliver hos sin mor :o)

    Du kan jo evt. prøve at oprette en annonce med din smukke pige herinde; ellers prøv på www.vildkat.dk

    Hvad med dem, du fik hende fra - er de klar over situationen, og kunne de måske tage hende tilbage, til hun fik et nyt hjem?



  • #4   12. nov 2009 hvor er det træls de ik kan sammen...Hun er da BARE SÅ SKØØN...

  • Lisette J
    Lisette J Tilmeldt:
    nov 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #5   12. nov 2009 Problemet er lidt, at Money faktisk boede her i huset først, vi har købt det af min morfar og han kunne ikke have sine 2 katte med på plejehjemmet, så banko og money skulle blive her.. Banko er der ingen problemer med, han kommer hjem ca. 1 gang om ugen og holder sig generelt bare i garagen... Money er en inde/ude kat, hun sover inde og går så ud, kommer ind og hygger og går ud igen osv.. Så hun føler jo nok det er hendes territorie og joey ikke skal være her.. og selvom det måske lyder barskt, så har jeg ikke noget tilhørsforhold til katten, og bryder mig faktisk mindre og mindre om hende for hver gang hun gør joey nogetl.. Det gør jo mig ked af det at hun er så ond ved ham... Og da joey jo er mit "barn" skal han have det så godt som muligt, og som det ser ud nu, indebærer det at money kommer væk...

  • #6   12. nov 2009 Undskyld at jeg bare springer ind i din tråd på denne måde,
    Men hvis du skal have hende solgt hvad skal hun så koste?


  • Lisette J
    Lisette J Tilmeldt:
    nov 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #7   12. nov 2009 hun skal ikke koste en krone, jeg skal ikke tjene noget på hende, hun skal bare have et godt hjem.. Og ja hun kan med alle anre dyr end joey... jeg ved ikke hvad det er der er anderledes ved ham, men de kan bare ikke sammen... eller hun kan ikke med ham for at sige det som det er...


  • #8   12. nov 2009 Jeg kan godt forstå dig - jeg har det også lidt sådan engang imellem, når Rumlemor overfalder Perle Puf ret voldsomt, og det er ikke i leg, men ren dominans! Og Perle Puf kunne aldrig finde på at løfte en pote for at forsvare sig, da hun er så blid en lille pige, så hun bliver bange og kryber langs væggene...

    Men jeg kan godt se, at det er en svær situation, når missen nu fulgte med huset - men jeg tror stadig, at hun har bedst af et nyt hjem, hvor hun kan få ligeså meget kærlighed og opmærksomhed, som din morfar sikkert har givet hende! Der er jo også blevet lavet om på hele hendes liv; hendes "far" er væk, og en anden flyttet ind i huset, og endda med et fremmed dyr, som er på hendes territorium.

    Jeg håber virkelig, at du finder det helt perfekte hjem til den smukke pige, for ingen af jer er tjent med denne situation! :o)


  • Lisette J
    Lisette J Tilmeldt:
    nov 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #9   12. nov 2009 Jeg håber, jeg prøver at sætte hende i lokalavisen, og giver det ikke noget må jeg prøve herinde og lidt andre steder.. Men jeg håber stadig på at det hele på mirakuløst vis bliver bedre inden søndag...

  • #10   12. nov 2009 har sendt dig en mail her inde

  • #11   12. nov 2009 Jeg syntes du skal finde et nyt hjem uden hund

Kommentér på:
Skal hun aflives?

Annonce