Erfaringer med brugt kradsetræ? Erfaringer med brugt kradsetræ?
Hej allesammen
Er der nogen der har erfaringer med brugte kradsetræer? Gider jeres katte bruge dem, nu hvor de lugte af andre katte, osv.
Jeg har nemlig købt et idag, et der er meget større end mit tidligere. Men synes at mine katte reagere ikke sønderligt godt på det, de snuser ufattelig meget til det og har ikke lavet andet siden det kom ind af døren, de har slet ikke været oppe på det eller noget. (Og det brugte det andet HELE tiden) Tror I at det ændre sig? Og at de bare skal vænne sig til det.
mar 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Katte: 2 Emner: 105 Svar: 412
De kende ikke lugte og derfor lugter de det an
Prøv engang og stille det udenfor natten over så det bliver godt gennemluftet, og så køb sådan en sprøjte ting som man kan sprøjte på ting så tingede dufter af kat (Det er noget katte producere når de er glade) så kan det være de vil godtage træet.
okt 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 6 Svar: 36
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.112
Men jeg har 2 (eller faksisk 3) brugte, og det er de brugte han mest har ville bruge, da de lugter "rigtigt" i forhold til den der er købt fra ny af, der tog det flere uger før han gad andet end at sidde på platformen
Den nye er dog knækket, og ligger nu vandret hen af gulvet, og det er Madeleine vild med, så kan hun ligge på ryggen og kradse på det
jun 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 2 Emner: 15 Svar: 47
aug 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 14 Svar: 72
De er også begyndt at bruge det mere, men stadig ikke så meget som de brugte det gamle, men det kommer nok.
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.112
Erfaringer med brugt kradsetræ?