{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.106 visninger | Oprettet:

Aktivering af indekat? {{forumTopicSubject}}

Min mors kat må desværre ikke komme ud hvor hun bor nu (leder efter ny bolig hvor han må)
Og han er 8 måneder.
Så han har jo en masse krudt i bagen og trænger til at blive mere aktiveret. Men min mor er ved at løbe tør for ideer som han gider.
Nogen der har nogle gode lege som kan aktivere ham?
På forhånd tak smiley

Mvh. Nanna


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aktivering af indekat?
  • #1   2. dec 2009 Går lige en tur med hunden, kigger når jeg kommer tilbage smiley

  • #2   2. dec 2009 Giv ham en legekammerat :0) Min kat ville dø af kedsomhed hvis det ik var for vores hund og ja os omvendt hehe men en kat til ville klart være perfekt for din mors kat

  • #3   2. dec 2009 Hun bor i boligforening og må desværre kun have 1 kat hvor hun bor nu.


  • #4   2. dec 2009 Åhhhhh det da noget øv, havde ellers været en go løsning med en kammerat til ham

  • #5   2. dec 2009 Ja det havde vi også tænkt.
    Håber hun snart finder noget at bo i hvor han må blive lukket ud.


  • #6   2. dec 2009 ... I stedet for, at lukke ham ud, det nye sted, så prøv at skaffe en anden kat/ legekammerat!! Måske er det en bedre/ lige så god løsning!?

  • #7   2. dec 2009 Hvorfor ikke lukke ham ud?

  • #8   2. dec 2009 Jeg har et meget billigt forslag , som både katten og vi mennesker kan hygge os gevaldigt med .
    Din mor skal købe en pakke bordtennisbolde , de er lette og flyver rundt , katten kan selv spille med dem og vil gå helt amok over det , det ser så sjovt ud at man ikke selv kan lade vær med at grine


  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #9   2. dec 2009 Jeg har sat en ? bare omvendt i loftet og købt et elastik bånd og syet en blød bold på, det får de meget af tiden til at gå med, De puffer til den eller holder på den og så vups så springer den alle steder hen. Men HUSK at tage elastikken væk, når I ikke er hjemme, der kan ske forfærdelige ting at de hænger fast på den ene eller anden måde. Jeg har også fundet en laang snor tror på 2-3 meter, den leger jeg med dem, ved at løbe huset rundt og kattene efter, det synes de er så sjovt. smiley

  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #10   2. dec 2009 Sorry, ikke i loftet, men i karmen af en meget bred dør. smiley

  • #11   2. dec 2009 Tusind tak for jeres gode råd...
    Kom gerne med flere hvis har smiley


  • #13   2. dec 2009 M&M*Coons *: kan det købes i Danmark?
    har ledt og ledt, synes jeg, men har ikke kunne finde nogle butikker/internetsider, der sælger dem.

    smiley


  • #14   2. dec 2009 Simon
    Det var også en god ide smiley


  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #15   2. dec 2009 Simon og N..Hej...:-) Måske et dumt spørgsmål eller bare mig der tror det. Men kan katte ikke på længere sigt, hvis de bliver motiveret hver dag op og ned af en trappe, få gigt senere hen i livet? Det er positivt ment og vil gerne høre om du eller andre ved noget om det. smiley Ved godt du ikke gør det hver dag, men et interessant emne, synes jeg. smiley

  • #17   2. dec 2009 Nanna L. Mine katte er indekatte, fordi jeg er pivet omkring farer, udenfor vores matrikel ;o) Derfor foreslog jeg, at holde katten inde med en legekammerat... Jeg er bare en pylret katte-mor ;o)
    Af aktiviteter kan jeg også nævne en papkasse med lidt godbidder.
    Vi har også altid haft stor succes med en <b>laser pointer</b>!!


  • #18   2. dec 2009 Min kat er helt vild med hundens aktiverings legetøj (mini leo) - sådan en gummiting med guffer i - så render hun rundt og skal få gufferene ud af den.
    Så det er hvad hun får i julegave i år - så de har en hver smiley


  • #20   3. dec 2009 Han har sådan en bold til hunde, som han så skal få foder ud af og den bruger han også men det er bare ikk nok.
    Tak for alle jeres gode bud smiley

    Sandra
    Okay, det er da også helt i orden smiley
    Min mor mener at en kat skal have lov at komme ud.
    Siger lige det med sådan en laser pointer smiley


  • #21   3. dec 2009 Lisbeth R
    Man skal vidst være medlem for at kunne se dit link desværre.


  • #22   3. dec 2009 Janne B:
    Katte bruger sine ben på en helt anden måde end hunde ( som ikke er bygget til at klatre i træer)....

    Hunde kan i hvert fald få slidgigt af trapper, i længden... men jeg ved ikke med katte!?


Kommentér på:
Aktivering af indekat?

Annonce