{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
890 visninger | Oprettet:

Skider udenfor kattebakken om natten?? {{forumTopicSubject}}

Vores nye kat skider udenfor bakken om natten smiley
Der hvor hun boede før delte hun kattebakke med den anden hankat i huset... men kan det være fordi de ikke er de aller bedste venner endnu? hun ikke vil bruge samme bakke som Albert?
Jeg prøver at sætte en anden bakke på idag men tror altså også bare Albert begynder at bruge den så....
Og så er jeg jo lige vidt!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skider udenfor kattebakken om natten??
  • #1   17. dec 2009 hmm det er da et godt spørgsmål når jeg har haft fået nye katte hjem har jeg aldrig haft problemer ,, jeg har gjort det at når jeg tager dem ud af kassen så sætter jeg dem lige en tur på bakken så de kan tisse eller lugte ...

jeg ved ike om dte er noge men jeg plejer og spraye en 2 sprøjt oven i bakken med catnip måske det også hjælpe hos dig ? , men det kan godt være fordi de er lidt uvenner stadig ..
    held og lykke med det

• #2   17. dec 2009 Liza- Det kan godt købes i alle dyrhandler?
    Det er nemlig bare ikke så vildt smart med en helt lille i huset, for indtil videre er de blevet lagt ude i gangen men det er ikke så godt hvis den bliver lagt et sted jeg ikke lige ser den en dag smiley
    Så der skal bare gøres et eller andet!
    Har sat hende over i bakken flere gange! Har her til morgen også lagt en af hende puhaer op i bakken nu....

• #3   17. dec 2009 hej randi
    lyder som om du har gort det rigtige såsom lægge bimmeren tilbage i bakken så det dufter af katten , du må endelig ikek skælde hende ud ros hende når hun er på bakken uanset hvad ..

catnip kan købes i alle dyreforretninger eller dyrlæger ,, har du overvejet evt og bruge feliway ??

det gør jo at din nye kat falder til ro og føler sig hjemme ,, du kan få nogle til og sætte i stikkontakten og de virker rimelig hurtigt ca efter 1 dag .....plus at den hjælper til at dine katte kanne enens og falde sammen i en flok

• #4   17. dec 2009 Hun har kun boet her 4døgn nu smiley
    Og de kan uden probleme ligger og sidde ved siden af hinanden nu, der må bare ikke røres, hehe... Så syns det går meget godt med dem! Hun spiser og drikker også af Albert´s skåle, gjorde hun heller ikke de første par dage. smiley
    Og kunne ALDRIG drømme om at skælde ud! Ved godt man ikke kommer nogen vejne med det, men har ikke set hende være på bakken endnu smiley

Men kan begge ting købes ved dyreforretinger/ dyrlægen???
    Der skal bare prøves noget for det med en bimmer hver morgen er bare ikke lige så godt.

• #5   17. dec 2009 Nu tog jeg en vaskebalje og puttede grus i og MED DET SAMME gik hun op i den og tissede!
    Men så komme Albert lige bagefter og tissede i den så tror ligesom ikke to bakker er løsningen? smiley

• #7   17. dec 2009 Den er ikke lukket smiley Så det kan ikke være det...

• #9   17. dec 2009 Baljen er mindre end kattebakken smiley
    Tror simpelthen det er lugten af Albert...
    Men tager lige ind i dyreforretningen idag og høre hvad hun kan tilbyde og om hun har noget af det som Liza snakker om?
    Og så må hun lige bruge den balje et par dage så jeg kan se om det bare er fordi hun vil have sin egen?
    Men kan jeg bare ikke forstå når hun delte med den kat hun gik sammen med før? hmmm

• #10   17. dec 2009 feliway hvor kan man købe den billigt

Kommentér på:
Skider udenfor kattebakken om natten??

Annonce