{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
585 visninger | Oprettet:

Strintning??? {{forumTopicSubject}}

Hej alle, på sådan en hvid fredag smiley
Nu skal i hører, Otto min hankat er begyndt at pisse over det hele..
Han gør deg i sengen, i poser, vores vasketøj, og han sidder på gulvet og gør det. Han har tilmed skidt på gulvet.
Er det en form for markering??
Han sidder ned når han gør det, ganske som når han gør det i bakken
Den bliver tømt hver anden dag, og der bliver taget pøller ligeså snart jeg kan se der er nogen..
Vi har jo killinger lige nu, er det fordi han vil ha' opmærksomhed eller havd sker der for ham??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Strintning???
  • #1   18. dec 2009 Nej, han er ikke kastereret.
    Ja, han laver i kattebakken. Der er ingenting der..
    Han har skidt på gulvet en gang, og så er det ikke sket siden..
    Men tisser gør han altså stadigvæk smiley


  • #3   18. dec 2009 Ja, men han gør det jo også på det bare hulv, hvis det er urinvejsinfektion, er det så ikke udelukkende bløde ting?

  • #4   18. dec 2009 Ja, det er nemlig det smiley
    - Ja, han ¨å af med dem smiley


  • #9   19. dec 2009 Både han- og hunkattestrint foregår, som Felis beskriver det.
    Tro mig - Jeg har kendt til det i over 20 år.

    At hankatten sidder ned og tisser småtåre, skyldes højst sandsynligt en urinvejsinfektion, og at han helst gør det på bløde ting, er fordi tisset så "forsvinder" (suges ned).

    Og så det sædvanlise spørgsmål: Hvor mange bakker har du - og til hvor mange katte?
    Som tommelfingerregel siges en bakke pr. kat + en ekstra, og med kun én kat alligevel to bakker, da mange katte foretrækker at lave et sted og tisse et andet.


  • #10   19. dec 2009 Lige mig igen:

    Glemte nemlig at skrive, at du ALDRIG må skælde ham ud for det, for så forstærker du bare den uheldige adfærd, og gør han det tilmed på grund af sygdom, er det under alle omstændigheder urimeligt.

    Jeg ville få undersøgt en urinprøve og under alle omstændigheder anskaffe en bakke mere - måske to, alt efter hvor mange du har i forvejen.


  • #11   19. dec 2009 Mega * - Jeg kunne ikke drømme om at skælde ham ud..
    Jeg har killinger lige nu, og de har 2 store bakker..
    Han er ligglad med at lave og tisse i samme bakke.. Men må da hellere få ham tjekket for UVI så .)


  • #12   20. dec 2009 Du har vel mere end 2 bakker til tre voksne og seks killinger?

  • #13   20. dec 2009 Altså jeg har faktisk forhørt mig , og de siger det er nok? Men så må jeg jo købe nogen killingebakker, til at stå rundt omkring

  • #14   20. dec 2009 Hvor har du forhørt dig, og hvem siger, det er nok?
    (link fjernet)

    Rigtig god idé at anskaffe nogle killingebakker, og husk så også, at du til helt små killinger, der skal til at bruge bakke, IKKE må bruge grus, der klumper. (Ved ikke, hvor gamle dine killinger er).


  • #15   20. dec 2009 Ja, mega.. Jeg har købt noget ikke klumpende, det ved jeg nemlig godt :o)
    De er 8 uger..
    Køber nogen flere bakker til dem ..


Kommentér på:
Strintning???

Annonce