{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
549 visninger | Oprettet:

Gode råd til at man får en kat mere... {{forumTopicSubject}}

Hej med jer.

Min kæreste og jeg overvejer at få en kat mere. Vores nuværende kat, er indekat og meget kælen, renlig og legesyg. Her til januar flytter vi en større lejlighed, og overvejer derfor en kat mere. Er der nogen der har nogen gode råd til noget man skal gøre når man får den nye kat?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gode råd til at man får en kat mere...
  • #1   29. dec 2009 (link fjernet)

her er nogle gode råd...
    håber det kan besvare mange af dine spørgsmål...

• #2   29. dec 2009 Sikke en god hjemmeside smiley tak skal du have..

• #3   29. dec 2009 Lad dem klare det selv smiley

Det gjorde jeg ved ROttweiler (dengang 3 år, nu 4 år) og Madeleine (killing) og der gik 3 uger så var de perlevenner smiley

• #4   29. dec 2009 Det tror jeg også lyder som en god ide.. smiley

• #5   29. dec 2009 Jeg satte et net op i en dør åbning, så de kunne se og lugte hinanden, og prøvede så løbende at sammenføre dem. Efter 2 dage var de sammen, og efter 4 dage var de blevet glade for hinanden smiley

Jeg synes at det er en rigtig god idé med en kat mere, du vil absolut ikke fortryde det, når du ser hvor meget glæde de har af hinanden!

• #6   29. dec 2009 Det var da smart! smiley Hvor dejligt, at de blev glade for hinanden.. Ja - jeg læste også nogen lignende inde på hjemmesiden længere oppe, så måske man skulle overveje det!

Ja ikke? Jeg tror det bliver super godt. Får altid så dårlig samvittighed når hun er alene hjemme - det bliver rart at få lavet om på :).

• #7   29. dec 2009 Det optimale ville være, hvis I kunne hente den nye kat, samtidig med I flytter med Molly.
    Så mødes kattene første gang på et HELT neutralt sted, hvor ingen af dem har fået territoriefornemmelser, og så er der ingen grund til hverken gradvis tilvænning eller netdør.

• #8   29. dec 2009 Mega - Vil et neutralt sted da sikre at den ældste ikke begynder at slås med den yngste?

• #9   30. dec 2009 Det vil i hvert fald være MEGET mindre sandsynligt, at den skulle gøre det.

• #11   30. dec 2009 På ovenstående hjemmeside står der, at man skal "isolere" kattene hver for sig i nogle dage.. andre har fortalt mig, at de bare skal introduceres med det samme og selv skal finde ud af det.. Jeg har nemlig en 7 mdr. gammel hunkat, som får en lille hankilling til legekammerat her om 1,5 uge - og bliver lidt forvirret af alle de forskellige forslag til sammenføring:/

Jannie: Jeg har haft det præcis ligesom dig, med den dårlige samvittighed og jeg er endda meget hjemme. Nu har jeg ikke fået nr. 2 endnu, men jeg har hørt så meget godt om at få nr. 2 , så jeg vil da også bare sige go for it!!!;)

• #12   30. dec 2009 De fleste voksne katte vil heller ikke slås med en killing smiley

• #13   30. dec 2009 Tak for alle jeres indslag smiley det har i hvertfald gjort mig klogere!

*Mega* - Jeg har også selv snakket med min kæreste om det at anskaffe os katten lige når vi er flyttet, så Molly ikke får for mange "omvæltninger" - hvis man kan sige det sådan. Den nye kat vi skal have er ved min kærestes faster, så det bliver også svært at vente med at få hende hjem til os, når vi kan hente hende når som helst! smiley hi hi.

Nina H - Rart der er en der forstår mig! Hehe. Held og lykke med din nye killing - hvor blir det skønt :).

Tanja *Ærlighed er noget ikke alle kan klare* - Ja det lyder meget rigtigt - men Molly er ikke engang 1 år endnu smiley Hi hi.

Kommentér på:
Gode råd til at man får en kat mere...

Annonce